نسخه چاپی

صدور احكام بازنشستگان فرهنگی تا بهمن ماه

رئیس مركز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی 39 هزار نفر از فرهنگیان در سال جاری گفت: احكام بازنشستگان بتدریج صادر می‌شود و تمام تشریفات صدور احكام بازنشستگان تا پیش از بهمن ماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگی 39 هزار نفر از فرهنگیان در سال جاری گفت: احکام بازنشستگان بتدریج صادر می‌شود و تمام تشریفات صدور احکام بازنشستگان تا پیش از بهمن ماه به اتمام می‌رسد.

اسفندیار چهاربند، با اشاره به ساماندهی مناسب نیروی انسانی در آموزش و پرورش در سال تحصیلی جاری و رد هرگونه مشکل در این زمینه اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی انجام شده است و ثبت آمار دانش آموزان در سامانه "سناد" نیز رو به پایان است.

وی افزود: بر اساس گزارشات ثبت شده در سامانه سناد تا اواخر آبان ماه اطلاعات مربوط به ۱۳ میلیون و ۶۰۱ هزار دانش آموز ثبت شده است که بنا به تفکیک مقاطع آموزشی، بیش از ۵۶۰ هزار نفر در دوره پیش دبستانی، بیش از ۷ میلیون و۶۳۲ هزار نفر در مقطع ابتدایی، بیش از ۳ میلیون و ۱۲۷ هزار نفر در مقطع متوسطه اول و بیش از ۲ میلیون و۲۰۷ هزار در مقطع دوم متوسطه در حال تحصیل هستند و شمار دانش آموزان مدارس استثنایی نیز بیش از ۷۲ هزار نفر است.

به گفته رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از حدود ۹۰۰ هزار دانش آموز کلاس دهمی ۱۱.۹ درصد در رشته ریاضی و فیزیک، ۳۰.۶۱ درصد در رشته علوم تجربی، ۲۳.۵۶ درصد در رشته علوم انسانی و ۰.۵ درصد در رشته علوم و معارف اسلامی ثبت نام کرده‌اند. همچنین ۱۶.۵۷ درصد دانش آموزان به شاخه کاردانش و 17 درصد به فنی و حرفه‌ای رفته‌اند.

چهاربند در پاسخ به پرسش دیگری درباره زمان صدور احکام آن دسته از کارکنان آموزش و پرورش که در سال جاری بازنشسته شده‌اند نیز گفت: امسال 39 هزار همکار فرهنگی بازنشسته شده‌اند که احکام آنها بتدریج صادر می شود و تا پیش از بهمن ماه تمام تشریفات صدور احکام بازنشستگان به اتمام می رسد و مشکلی در دریافت حقوق وجود ندارد.

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...