نسخه چاپی

پوتین: تصمیم‌گیری‌های نگران كننده ناتو، اقدامات متقابل روسیه را به همراه خواهد داشت

رئیس‌جمهوری روسیه در یك برنامه مستند در خصوص اوكراین تصریح كرد كه تصمیم‌گیری‌های ناتو برای گسترش این ائتلاف در شرق اروپا، روسیه را وادار می‌كند تا اقدامات متقابلی اتخاذ كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه در مستند «اولیور استون» در خصوص اوکراین تصریح کرد که تصمیم‌گیری‌های نگران‌کننده سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، «ناتو»، برای گسترش خود سمت شرق، روسیه را بر آن داشته است تا اقداماتی برای مقابله با این سازمان اتخاذ کند.

خبرگزاری اسپوتنیک در اینباره گزارش کرد، پوتین اعلام کرد که برای عضو جدید ناتو دشوار است که در مقابل فشارهای آمریکا بعنوان رهبر ائتلاف ناتو مقاومت کند و همین به استقرار سامانه دفاع موشکی، پایگاههای جدید و حتی سامانه‌های تهاجمی در قلمروهایشان منتهی می‌شود.

رئیس‌جمهور روسیه ادامه داد: «حال ما چه باید بکنیم؟ ما باید اقدامات متقابل انجام دهیم و به بیان دیگر، این اقلام را که ما را تهدید می‌کند، در معرض سامانه‌های موشکی خود قرار دهیم. اوضاع کاملاً تحت فشار است. من همیشه منطق شرکای خود را درک نمی‌کنم».
وی تصریح کرد: «به چه دلیل ما به توسعه ناتو واکنش نشان نمی‌دهیم؟ ما در خصوص تصمیم‌گیری‌های ناتو نگران هستیم. ما می‌دانیم چگونه تصمیم‌گیری می‌شود».

۱۳۹۵/۹/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...