نسخه چاپی

جنایت تازه تروریست‌‌ ها در كشتار كودكان سوری

در تازه‌ترین حملات تروریست‌های تكفیری به دو منطقه محاصره شده «كفریا و الفوعه» واقع در ریف ادلب شمالی تعداد دیگری از اهالی این دو منطقه محاصره شده از جمله تعدادی از كودكان شهید و مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: در تازه‌ترین حملات تروریست‌های تکفیری به دو منطقه محاصره شده «کفریا و الفوعه» واقع در ریف ادلب شمالی تعداد دیگری از اهالی این دو منطقه محاصره شده از جمله تعدادی از کودکان شهید و مجروح شدند.

در حملات شدید خمپاره‌ای ساعات پیش گروه‌های تروریستی که از ناحیه «بنش» و «معره مصرین» صورت گرفت، یک کودک خردسال شهید و چند زن و مرد و کودک به شدت زخمی شدند.

بر اساس این گزارش بر اثر این حملات «جمیله حسین الباشان» کودک 5 ساله شهید و «بدر حسین زین‌الدین» 40 ساله، «احمد یوسف حوری» 22 ساله، «عدیله حلاق» 44 ساله، «نرجس باشان» 7 ساله و یک کودک دیگر به نام «علی باشان» زخمی شدند.

دو شهرک شیعه‌نشین فوعه و کفریا از حدود یک سال و 10 ماه پیش در محاصره گروه‌های تروریستی است و اوضاع مردم آنجا وخیم گزارش می‌شود.

تروریست‌های تکفیری همچنین در دو روز گذشته تعدادی از مدارس در حلب را نیز هدف حملات خود قرار دادند که بر اثر آن 10 کودک سوری کشته و بیش از 20 کودک دیگر به شدت مجروح شدند.

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...