نسخه چاپی

آخرین فرصت ثبت‌نام برای حضور در الكامپ

شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر جهت ثبت‌نام و حضور در در سالن استارتاپ‌های بیست و دومین نمایشگاه الكامپ، تا ۵ آذرماه فرصت دارند.

به گزارش نما به نقل از کلیک، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در راستای حمایت از کسب و کارهای نوپا با اختصاص سالنی مجزا به این بخش، زمینه حضور ۱۵۰ استارتاپ را در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم فراهم ساخته است. از سوی دیگر با هدف ایجاد فضایی موثرتر برای فعالیت استارتاپ‌ها، شرایط حضور شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر به عنوان بازیگران این اکوسیستم نیز در این سالن فراهم شده است.

از این رو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور پیرو اطلاعیه پیشین این سازمان، از تمامی شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران خطرپذیر که علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه الکامپ در سالن استارتاپ‌ها هستند دعوت می‌کند فرم ثبت‌نام را از سایت سازمان به نشانی www.irannsr.org دریافت کرده و حداکثر تا روز جمعه ۵ آذر ماه به نشانی الکترونیکی elecomp@irannsr.org ارسال کنند.

براساس این گزارش وجود فضای سخنرانی برای ارائه ایده‌ها و همچنین کافه IT به عنوان محلی برای مذاکره و گفتگو با سرمایه گذاران و حامیان، در این سالن پیش بینی شده است.

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در روزهای ۲۵ تا ۲۸ آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۵/۹/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...