نسخه چاپی

پیدا كند، دشمن فرصت توبه هم پیدا نمی‌كند

به گزارش نما - تسنیم نوشت: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: آن روزی که صاعقه غیرت ارتش اجازه غرش پیدا کند، دشمنان فرصت توبه هم پیدا نمی‌کنند.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در مراسم تجدید بیعت کارکنان این سازمان با آرمان‌های امام درباره توهین‌های صورت گرفته به سپاه گفت: ارتش، توهین به سپاه را توهین به ارتش می‌داند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی حامی سپاه است، چرا که ارتش و سپاه هر دو یک ماموریت داشته و هردو یک فرمانده دارند. ماموریت ارتش و سپاه حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع از ارزش‌های این ملت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ما به شدت از دست توهین کنندگان ناراحت هستیم و ارتش منتظر صدور اجازه است در مقابله با توهین کنندگان به سپاه، به وظیفه‌اش عمل کند زیرا ارتش وسپاه یک روح در دو بدن هستند.

حجت الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: آن روزی که صاعقه غیرت ارتش اجازه غرش پیدا کند، دشمنان فرصت توبه هم پیدا نمی‌کنند و ما اجازه یاوه گویی به دشمن نمی دهیم.

وی خاطرنشان کرد: راه امام توسط رهبر انقلاب با همان قدرت ادامه پیدا کرده بنابر این کشوری که رهبرش مثل امامش عمل می کند، دشمنانش باید آماده دریافت سیلی سخت بابت توهین‌هایشان باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری از صحبت‌هایش در باره ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: کار عقیدتی سیاسی نزدیک کردن دل‌ها به خداست و نقش این سازمان در رساندن ارتش به نقطه مطلوب، بسیار ارزشمند است.

۱۳۹۶/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...