نسخه چاپی

بارش برف 50 سانتی‌متری در ارتفاعات رامسر

فرماندار رامسر از بارش بیش از 50 سانتی متری برف در ارتفاعات این شهرستان خبرداد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: فرماندار رامسر از بارش بیش از 50 سانتی متری برف در ارتفاعات این شهرستان خبرداد.

حسین سروری در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رامسر اظهار کرد: بارش برف در دهستان ها و روستای جواهرده آغاز شده و پیش آگاهی اداره هواشناسی و مدیریت بحران صورت گرفت، از این رو نهادهای اجرایی از سوی فرمانداری در آماده باش هستند.

وی افزود: برف در مناطق کوهستانی و کوهپایه و روستاها در حال باریدن است و با همت و تلاش راهداران راه های اصلی و فرعی و روستایی بازگشایی شده و عبور و مرور در حال انجام است.

سروری از شهروندان و گردشگران خواست تا از مسافرت های غیر ضروری در محورهای کوهستانی تا روزهای آتی خودداری کنند.

وی درباره وضعیت گاز در رامسر گفت: کاهش دما باعث افزایش مصرف گاز شده و تاکنون فشار گاز طبیعی بوده است و مشکلی در این حوزه وجود ندارد، شهروندان اطمینان داشته باشند گاز واحدهای مسکونی تحت سخت ترین شرایط تامین خواهد شد و با به اوج رسیدن مصرف گاز واحدهای صنعتی به ناچار از سوخت دوم استفاده خواهند کرد. نانوایی ها به سوخت دوم مجهز شدند و کالاهای اساسی تامین شده تا با توجه به روند کاهش دما آمادگی کامل وجود داشته باشد.

سروری از باز شدن راه های کوهستانی خبر داد و افزود: راهداری از شب گذشته و امروز وارد عمل شده و تمامی راه های مواصلاتی آماده تردد هستند.

فرماندار رامسر از کشاورزان خواست آمادگی کامل داشته باشند و به دلیل نزدیک بودن فصل برداشت مرکبات و کیوی، مراقبت های لازم را انجام دهند.

سروری گفت: طبق پیش‌بینی هواشناسی، دمای هوا به زیر صفر خواهد رسید و نیروهای امدادی در آماده باش هستند و اطلاع رسانی صورت گرفته است.

وی از شهرداری خواست آمادگی کامل داشته باشد و به لایروبی انهار و رودخانه ها اقدام کند.

فرماندار رامسر، بارش برف در دهستان جنت رودبار را تاکنون 50 سانتی متر و محور دالخانی 30 سانتی متر و جواهرده 40 سانتی متر عنوان کرد و گفت: در روستاها بارش های متناسبی انجام شده و با توجه به آمادگی دهیاری ها و تمامی نهادها و ادارات و نیروها این روزها بدون حادثه سپری خواهد شد.

۱۳۹۵/۹/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...