نسخه چاپی

یك پلیس دیگر آمریكا هدف گلوله قرار گرفت و كشته شد

در ادامه ماجراهای تیراندازی به افسران پلیس آمریكا، یك مأمور پلیس دیگر در «دیترویت» از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفت و كشته شد و وی پنجمین پلیس آمریكایی بود كه ظرف كمتر از یك هفته در این كشور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، در ادامه داستان تیراندازی به مأموران پلیس آمریکا، یک افسر پلیس دیگر بر اثر جراحات ناشی از اصابت گلوله به ناحیه سرش جان خود را از دست داد.

شبکه سی ان ان گزارش کرد، «کالین رز» افسر 29 ساله پلیس در حین عملیات ایست و بازرسی در «دیترویت» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و یک روز بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که او پنجمین افسر پلیس آمریکا است که ظرف کمتر از یک هفته در این کشور مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

یک فرد مظنون در این رابطه دستگیر شده است اما هنوز به عنوان متهم شناخته نشده است.

طبق گزارش سی ان ان، این افسر پلیس آمریکایی در حال گشت‌زنی در نزدیکی محوطه دانشگاه دولتی «ویین» بود که مشاهده کرد یک چیز بر روی دوچرخه‌ای به محوطه دانشگاه نزدیک می‌شود و درخواست پشتیبانی داد.

وقتی افسر پشتیبان رسید، مشاهده کرد که رز از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و هنوز مشخص نیست که تا زمان رسیدن افسر پشتیبان چه اتفاقاتی رخ داده است.

یکشنبه شب نیز چهار افسر پلیس آمریکا در حالیکه در حین انجام وظیفه بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها جان خود را از دست داد.

۱۳۹۵/۹/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...