نسخه چاپی

با صدور بیانیه ای؛

گروهك منافقین حكم احمد منتظری را ظالمانه خواند

گروهك تروریستی منافقین، حكم صادر شده از سوی دادگاه ویژه روحانیت قم برای احمد منتظری را محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، گروهک تروریستی منافقین در بیانیه ای که به همین بهانه صادره کرده، «حکم دادگاه ویژه روحانیت درباره احمد منتظری را ظالمانه خوانده و ضمن محکوم کردن آن خواستار دخالت فوری و قاطع مجامع بین المللی برای تامین امنیت و ممانعت از زندانی شدن منتظری شده است.»

به نظر می رسد بیانیه گروهک تروریستی منافقین در حمایت از فرزند مرحوم منتظری به خاطر خوش خدمتی است که احمد منتظری چندی پیش با انتشار فایل صوتی از پدرش در خصوص اعدام اعضای این گروهک تروریستی در سال 67 صورت داد که به گفته ناظران وتحلیلگران سیاسی، انتشار این فایل صوتی هدفی جز تطهیر جنایات گروهک منافقین نداشته است.

گروهک منافقین پس از پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران با پشتیبانی هوایی ارتش بعث عراق در عملیاتی با نام "فروغ جاویدان" به ایران حمله کردند که در عملیات مرصاد شمار زیادی از آنها به درک واصل شدند.

در این میان منافقینی هم که در زندان بودند پس از پذیرفتن آتش‌بس و حمله منافقان به ایران این عده نیز در زندان آشوب کرده و شروع به آتش زدن زندان کردند تا به زعم خود و با رسیدن منافقین به تهران، پروسه‌ اشغال تهران را کامل کرده و کار را یکسره کنند که البته با تلاش دستگاه‌های نظامی و امنیتی ناکام ماندند و عملیات منافقان شکست خورد.

به گزارش جام نیوز، روز یکشنبه، 7 آذر منابع نزدیک به بیت مرحوم منتظری از ابلاغ حکم احمد منتظری از سوی دادگاه ویژه روحانیت خبر داده بودند که متن آن به شرح زیر می باشد:

پيرو پخش فايل صوتى آيت الله منتظرى درباره اعدامهای تابستان ۱۳۶۷ پس از احضار و بازجویی های مکرر حجة الاسلام والمسلمين احمد منتظرى و نیز تشکیل دادگاه و ارائه دفاعیه، ایشان در تاريخ ١٣٩٥/٩/٧به دادسراى ويژه روحانيت قم احضار و حكم دادگاه به وى ابلاغ گردید.

بر اساس اين حكم احمد منتظری به اتهام اقدام عليه امنيت ملى به تحمل ده سال حبس تعزيرى و به جهت انتشار فايل صوتى داراى طبقه بندى سرى به تحمل ده سال حبس تعزيرى و به اتهام تبليغ عليه نظام به تحمل يك سال حبس تعزيرى جمعاً به تحمل ٢١ سال حبس تعزيرى محكوم شده است.

در ادامه حکم آمده است: لكن با توجه به ارزش و حرمت خون برادر شهيدش و با عنايت به سن و سال و وضعيت خاص وى و فقد سابقه محكوميت كيفرى، با احصاء ميانگين حداقل و حداكثر مجازاتها در مقام اجراء فقط ٦ سال از حبسهاى مورد حكم اجراء مي گردد.

و نظر به اينكه مجموع اقدامات متهم خلاف شأن روحانيت تشخيص داده شد، متهم را به خلع لباس روحانيت محكوم مي نمايد؛ و با توجه به انتساب به خانواده شهيد، خلع لباس ايشان به مدت ٣ سال تعليق مي گردد.

اين حكم تا ٢٠ روز از تاريخ ابلاغ، قابل تجديدنظرخواهى در محاكم دادگاه ويژه روحانيت مي باشد.

۱۳۹۵/۹/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...