نسخه چاپی

خوش‌رقصی ضد انقلاب برای بیگانگان/ نمی‌خواهند مذاكره انجام شود

عکس خبري -خوش‌رقصي ضد انقلاب براي بيگانگان/ نمي‌خواهند مذاکره انجام شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اصفهان گفت: منافقین و جریان ضد انقلاب به دنبال آن هستند كه بگویند در ایران امنیت نیست و در این شرایط نباید مذاكره انجام شود.

به گزارش نما، اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جریان ضد انقلاب و گروهک منافقین از حوادث اصفهان سوءاستفاده کردند، اظهار داشت: این افراد باید بدانند که به هیچ نتیجه‌ای دست نخواهند یافت و مردم هم به آنان عکس‌العمل قاطع نشان می‌دهند.

وی افزود: خواسته کشاورزان مشخص است و آنان می‌خواهند مشکل آب حل شود تا بتوانند فعالیت‌های کشاورزی خود را انجام دهند و از این طریق درآمدی کسب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جریان ضد انقلاب، همواره در این شرایط فضا را به سمت دیگری سوق می‌دهند و باعث می‌شوند که مردم به خواسته خود نرسند. البته مردم ما آگاه هستند، فریب این افراد را نمی‌خورند و آنان را به صورت دقیق شناسایی و معرفی می‌کنند.

کوثری درباره ارتباط این حوادث با مذاکرات هسته‌ای آینده، تصریح کرد: منافقین و جریان ضد انقلاب به دنبال آن هستند که بگویند در ایران امنیت وجود ندارد و در این شرایط مذاکره هم معنایی ندارد و نباید انجام شود. آنان با این کار به دنبال خوش رقصی برای بیگانگان، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها هستند.

وی تأکید کرد: عناصر ضد انقلاب همواره به دنبال آن هستند که اهداف شوم خود را دنبال کنند، این در حالی است که مطالبه کشاورزان مشخص است و دولت هم این مشکل را با برنامه ریزی مرتفع می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و جریان ضد انقلاب از زمان پیروزی انقلاب اسلامی مدام در حال دست و پا زدن هستند تا ضربه‌ای به کشورمان بزنند و الان هم تصور می‌کنند که می‌توانند کاری کنند اما قطعاً راه به جایی نخواهند برد.

کوثری با بیان اینکه جریان ضد انقلاب به دنبال آن هستند که مردم را ناامید کنند و دولت را درگیر یکسری از مسائل کنند تا نتواند به کارهای اساسی کشور بپردازد، گفت: دشمنان بدانند که ما دولت و مسئولانی هوشیار داریم و قطعاً این توطئه هم خنثی خواهد شد و عاملان اصلی حوادث اصفهان هم دستگیر خواهند شد. علاوه بر این، مشکل آب در نقاط مختلف کشور با منطق بسیار خوبی برطرف می‌شود و باز هم دست دشمنان و ضد انقلاب برای همه رو خواهد شد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۹/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...