نسخه چاپی

ماجرای مذاكرات برای انتقال مهدی طارمی به اروپا

وكیل آقای گل فصل پیش لیگ برتر اعلام كرد كه سرمربی روستوف این بازیكن را می خواست ولی نه برای تیم كنونی اش.

به گزارش نما، روزنامه خبر ورزشی در شماره امروز خود از احتمال انتقال مهدی طارمی به روستوف روسیه و همبازی شدن با سردار آزمون و سعید عزت اللهی نوشته. خبری که به نظر می رسد از مصاحبه روز گذشته آزمون نشأت گرفته که گفته بود حیف است که طارمی در لیگ ایران بازی کند. در هر صورت این روزنامه تیتر زده "مهدی هم سر از لیگ روسیه در می آورد؟ طارمی به بردیف معرفی شد".

عبدالصمد ابراهیمی وکیل طارمی به این مطلب واکنش نشان داده و آن را از اساس باطل دانسته است. او معتقد است که قربان بردیف شناخت کافی از طارمی را دارد و لازم نیست سردار او را معرفی کند چرا که ابتدای فصل مذاکراتی بین بردیف و مهاجم پرسپولیس صورت گرفته بود هر چند اصلا بحث روستوف مطرح نبود چرا که این تیم به دلیل محدودیت جذب بازیکن خارجی نمی تواند طارمی را به خدمت بگیرد.

ابراهیمی ماجرا را اینگونه شرح می دهد:

دکتر مهدی حق تعالی مدیربرنامه های سردار و عزت اللهی و میلاد محمدی است و در سطح روسیه از روابط بسیار خوبی برخوردار است. قربان بردیف سرمربی فعلی روستوف هم با او رفاقت خوبی دارد.

در فصل نقل و انتقالات پیش فصل حق تعالی اجازه نامه از مهدی طارمی داشت تا در سطح لیگ برتر روسیه برای وی مذاکره کند. آن زمان حضور یا عدم حضور بردیف در روستوف مشخص نبود. نقل و انتقالات اروپا هم به سبب مسابقات یورو دیرتر از ایران شروع می شد.

حق تعالی در مورد طارمی با بردیف مذاکره کرده و همه مشخصات لازم را داده بود و بردیف هم گفته بود اگر من روستوف بمانم چون سقف بازیکن خارجی ما تکمیل است نمی توانم به بازیکن جدیدی فکر کنم.

آن زمان بحث لوکوموتیو مسکو خیلی جدی شد که به دلایلی به سرانجام نرسید. پس بردیف به اندازه کافی از طارمی شناخت دارد اما روستوف با توجه به محدودیت جذب بازیکن خارجی، دنبال مهاجم نیست.

۱۳۹۵/۹/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...