نسخه چاپی

روز بد كمك داوران در مقابل ناظران ای اف سی

رفعتی می گوید درباره پنالتی تیم ماشین سازی باید بگویم كه خطای پنالتی خطا بود اما بیرون از محوطه جریمه و البته قبل از آن بازیكن ماشین یك متر در آفساید بود.

به گزارش نما ،داوود رفعتی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره صحنه های داوری بازی پرسپولیس و ماشین سازی گفت: بازی بسیار سختی برای داوری بود، از ای اف سی ناظر برای این بازی آمده بود تا عملکرد داور را زیر نظر بگیرد و توانست به خوبی قضاوت کند و نشان دهد می تواند داور بزرگی بشود.


وی در ادامه افزود: اما امروز روز کمک داوران نبود و بسیار اشتباه کردند، کمک داور دوم در نیمه دوم 4 بار آفساید را به اشتباه اعلام کرد، کمک داور اول یک بار در نیمه اول و یک بار در نیمه دوم آفساید اشتباه اعلام کرد و بسیار بد عمل کردند.


رفعتی همچنین افزود: درباره پنالتی تیم ماشین سازی باید بگویم که خطای پنالتی خطا بود اما بیرون از محوطه جریمه و البته قبل از آن یک متر در آفساید بود.


وی درباره اخراج کاخا نیز افزود: خود خطا اخطار نداشت اما اعتراض بعد از خطا کارت داشت و اخراج درست بود.خطایی روی علیپور اتفاق نیفتاد و پنالتی نبود و همچنین اخطار به طارمی به دلیل شبیه سازی درست بود.

۱۳۹۵/۹/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...