نسخه چاپی

قتل استاد دانشگاه لس‌آنجلس به ضرب چاقو

یك استاد دانشگاه كالیفرنیای جنوبی به ضرب چاقو به قتل رسید.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، پلیس آمریکا اعلام کرد یکی از اساتید دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در شهر لس آنجلس روز جمعه بر اثر ضربه چاقو به قتل رسیده و یک دانشجوی پسر این دانشگاه در این ارتباط به عنوان مظنون بازداشت شده است.

آسوشیتدپرس از لس آنجلس، گزارش داد مگان آگیلار سخنگوی پلیس لس آنجلس به هویت مقتول و مظنون بازداشت شده و یا انگیزه این قتل اشاره ای نکرد.

مارگارت استوارت سخنگوی اداره آتش نشانی لس آنجلس گفت: مرگ مقتول که 25 سال داشت در صحنه وقوع جرم اعلام شد.

سرویس هشدار امنیتی این دانشگاه با ارسال پیام های هشدار برای دانشجویان، کارکنان و اساتید از آنها خواسته بود از ساختمان محل وقوع حادثه دوری کنند. کلاس های علوم و پزشکی در این ساختمان قرار دارد. این ساختمان ده طبقه در قلب محوطه دانشگاه و نزدیک مسیر پیاده روی آن قرار دارد.

سال قبل نیز یکی از دانشجویان دوره لیسانس این دانشگاه زمانی که اواخر شب در حال بازگشت از کلاس به آپارتمان خود بود هدف حمله گروهی قرار گرفت و کشته شد. «شین ران جی» دانشجوی 24 ساله رشته مهندسی توانست به آپارتمان خود بازگردد. هم اتاقی وی، جسد او را در اتاق پیدا کرد.

در سال 2012 نیز دو دانشجوی چینی زمانی که داخل خودروی خود در یک و نیم کیلومتری محوطه دانشگاه نشسته بودند بر اثر تیراندازی کشته شدند.

بعد از وقوع این حوادث، مسئولان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به والدین دانشجویان چینی این دانشگاه اطمینان دادند دانشگاه و محوطه آن امنیت دارد. حدود 44 هزار دانشجو از جمله ده هزار دانشجوی خارجی در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

این دانشگاه مطرح امسال تنها شانزده درصد از بیش از 54 هزار فردی را که خواستار ورود به آن شده بودند ثبت نام کرد.

۱۳۹۵/۹/۱۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...