نسخه چاپی

لیگ دسته یك والیبال مردان در ایستگاه پنجم

هفته پنجم دور رفت لیگ دسته یك والیبال روز چهارشنبه 17 آذرماه با 7 دیدار در دو گروه مقدماتی پیگیری خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از برنا، هفته پنجم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» روز چهارشنبه 17 آذرماه با هفت دیدار در شهرهای مهاباد، تهران (دو مسابقه)، ارومیه، آمل، ورامین و کرمان پیگیری می شود.

در نخستین مسابقه این هفته که از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورامین آغاز می شود، تیم بختیاری این شهر میزبان گل گهر سیرجان است. گل گهر (یک برد و 3 امتیاز) و بختیاری (بدون برد و امتیاز) در رتبه های هفتم و هشتم جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارند. بختیاری در این مسابقه با استفاده از شرایط میزبانی می تواند به نخستین برد خود دست یابد، اما گل گهر سیرجان تیم با سابقه ای در والیبال است و این موضوع کار میزبان را به مراتب سخت خواهد کرد.

دیگر دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته یک والیبال از ساعت 16 آغاز می شود که فرش محتشم کاشان صدرنشین گروه دوم این رقابت ها به میهمان ملوان تهران خواهد بود. نماینده کاشان 4 برد و 11 امتیاز دارد و ملوان با یک برد و چهار امتیاز در رتبه ششم است. بنابر این ملوان به رغم میزبانی کار سختی در این مسابقه که چهلمین دیدار لیگ دسته یک است، خواهد داشت.

در آخرین مسابقه گروه دوم لیگ دسته یک، تیم های لاستیک بارز کرمان و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان در کرمان به مصاف یکدیگر می روند. نمایندگان کرمان و دامعان نیز با 8 و 6 امتیاز در رتبه های سوم و پنجم جدول قرار دارند و فاتح این دیدار یک پله صعود در جدول خواهد داشت.
قرار بود تیم شهرداری بجنورد میزبان چهارمین دیدار هفته پنجم لیگ دسته یک در گروه یک باشد و از تیم رعد پدافند اصفهان پذیرایی کند که برگزاری این مسابقه به دلیل مشخص نشدن تکلیف بدهی های تیم شهرداری بجنورد برگزار نمی شود.

رعد پدافند با سه برد و 9 امتیاز در رتبه دوم جدول گروه دوم است و شهرداری بجنورد با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد. شهرداری بجنورد در صورت شکست میهمان خود می توانست صعود یک پله ای تجربه کند، اما فعلا با خطر حذف از مسابقات روبروست.

مهمترین دیدار گروه یک لیگ دسته یک در هفته پنجم دور مقدماتی، مسابقه تیم های شهرداری جوان ارومیه و اتحاد جوان همدان خواهد بود. ارومیه با 4 برد و 11 امتیاز صدرنشنین است و نماینده همدان با دو برد و 8 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. دو تیم در هفته گذشته موفق به شکست حریفان خود شدند و با انگیزه کافی به این میدان وارد می شوند.

تیم های مقاومت فرمانداری مهاباد و کریمه قم در دیگر مسابقه این گروه در مهاباد به مصاف یکدیگر می روند. مقاومت با دو برد و 6 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و کریمه قم بدون برد و یک امتیاز در جایگاه هشتم است. کریمه قم که نسبت به دیگر تیم های دسته یک، با تاخیر شکل گرفت در این هفته از مسابقات جدال سختی پیش رو خواهد داشت.

جدال عقاب ها در تهران نیز از دیدارهای دیدنی لیگ دسته یک در هفته پنجم است. عقاب تهران که با یک برد و پنج امتیاز در رتبه هفتم است، میزبان عقاب سبلان خواهد بود که با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. فاتح این مسابقه رتبه پنجمی اش در گروه قطعی خواهد بود.

در آخرین مسابقه هفته پنجم لیگ دسته یک، تیم های کاله جوان و سپهر الکتریک قزوین در آمل به مصاف یکدیگر می روند. کاله جوان با دو برد و پنج امتیاز در رتبه ششم جدول است و سپهر الکتریک قزوین با سه برد و هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

برنامه کامل هفته پنجم دور رفت لیگ دسته یک به قرار زیر است:
گروه اول:
مهاباد، ساعت 16: مقاومت فرمانداری مهاباد – کریمه قم
تهران، ساعت 16: عقاب تهران – عقاب سبلان
ارومیه، ساعت 16: شهرداری جوان ارومیه – اتحاد جوان همدان
آمل، ساعت 16: کاله جوان – سپهر الکتریک قزوین

گروه دوم:
ورامین، ساعت 14 و 30 دقیقه: بختیاری ورامین – گل گهر سیرجان
کرمان، ساعت 16: لاستیک بارز کرمان – نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان
تهران، ساعت 16: ملوان تهران – فرش محتشم کاشان

۱۳۹۵/۹/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...