نسخه چاپی

ساماندهی فراكسیون اكثریت مجلس در روزهای آینده

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طی روزهای آینده برای ساماندهی فراكسیون ولایت (اكثریت)‌ تصمیم‌گیری می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم «پویا»، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز (سه‌شنبه 16 آذر) در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرده بود در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره اینکه گفته می‌شود در مجلس اراده‌ای وجود دارد تا فراکسیون ولایت با اکثریت شکل نگیرد گفت: در مجلس دو فراکسیون سیاسی وجود دارد و بقیه فراکسیونها تخصصی هستند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود کار تشکیل این فراکسیون کمی با تاخیر بوده را قبول دارم اما در حال کار کردن است و جلساتی را برگزار می‌کند.

لاریجانی ادامه داد: طی روزهای آینده برای ساماندهی فراکسیون اکثریت تصمیم‌گیری می‌شود.

رئیس مجلس در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا قبول دارید اراده‌ای در مجلس وجود دارد که این فراکسیون تشکیل نشود، گفت: نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم که اراده‌ای وجود دارد تا این فراکسیون تشکیل نشود و نباید نیت‌خوانی کرد.

وی در پاسخ به سؤال تسنیم درباره اینکه برخی نمایندگان اعتقاد دارند رئیس مجلس کم‌کاری در شکل‌گیری این فراکسیون داشته است، گفت: اختلافاتی وجود دارد اما اینگونه نیست که کنار هم ننشینیم و جلساتی نداشته باشیم.

لاریجانی ادامه داد: نمی‌دانم سایر نمایندگان استنادشان چیست که می‌گویند لاریجانی کم‌کاری می‌کند.

رئیس مجلس ادامه داد: در مجلس پنجم نیز فراکسیون اکثریت وجود داشت که فراکسیون عقلا هم از آن بیرون آمد که این موضوع عجیبی نیست.

وی با بیان اینکه باید قدری با تحمل پیش‌ رفت، گفت: در کل باید همدیگر را بفهمیم و تحمل کنیم.

۱۳۹۵/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...