نسخه چاپی

تاكید بر گسترش همكاری‌های نمایشگاه كتاب تهران و قطر

در دیدار مسوولان ایرانی و قطری، طرفین بر افزایش و گسترش همكاری‌های نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران و قطر تاكید كردند.

به گزارش نما به نقل از برنا، دراین دیدار که عصر روز چهارشنبه (۱۷ آذرماه) در حاشیه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب قطر صورت گرفت ابراهیم البوهاشم السید، مدیر نمایشگاه بین‌المللی کتاب قطر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بزرگترین رخداد فرهنگی خاورمیانه یاد کرد و گفت: با توجه به اهمیت این نمایشگاه تمام تلاش و سعی ما بر این است که زمینه حضور ناشران بیشتری از کشور قطر را در این نمایشگاه فراهم کنیم.

او در ادامه این دیدارگفت: با توجه به اولین سال حضورم به عنوان مدیر نمایشگاه، علاقه‌مندم از تجربه‌های برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان یک رویداد عظیم و بااهمیت در منطقه به خوبی استفاده کنم.

حسین صفری مسوول غرفه ایران نیز گزارشی از نحوه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ظرفیت‌های نشر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب قطر از ۱۰ آذرماه در دوحه برپاست. در این نمایشگاه نیز همانند نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دانشجویان و دانش‌آموزان تخفیف ۲۰ درصدی خرید کتاب با ارائه بن‌کارت درنظر گرفته شده است.

در کشور قطر همه شرکت‌ها درصدی از سود خود را به صندوقی به عنوان"صندوق اجتماعیه" می‌دهند. این مبالغ جمع‌آوری‌شده صرف پرداختن به امور فرهنگی در این کشور می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب قطر ۲۰ آذرماه به کار خود پایان می‌دهد.

۱۳۹۵/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...