نسخه چاپی

شهرداری هیچ كاری جهت مناسب سازی معابر شهری برای معلولان نمی‌كند

رئیس كمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عدم تشكیل جلسات كمیته مناسب سازی معابر شهری در شهرداری تهران، گفت: تاكنون دو نامه به شهردار تهران درباره عدم تشكیل این كمیته ارسال كرده ام اما نتیجه بخش نبوده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ رحمت اله حافظی گفت: طبق نظر شورای شهر تهران از مردادماه سال گذشته به عنوان نماینده شورای شهر در کمیته مناسب سازی معابر شهری برای جانبازان و معلولان انتخاب شده ام، متاسفانه تاکنون جلسات این کمیته تشکیل نشده است.

وی گفت: به علت عدم برگزاری این کمیته، دو نامه به شهردار تهران به منظور تاکید بر الزام تشکیل این کمیته ارسال کرده ام. نخستین نامه در اواخر سال گذشته و مکاتبه دوم، اواخر اردیبهشت ماه امسال برای شهردار تهران ارسال شده و در این نامه ها قید شده است "جلسات کمیته مناسب سازی برای معلولان برگزار نشده و به وادی فراموشی سپرده شده است، لذا با توجه به اهمیت موضوع و با توجه به مصوبه شورای شهر تهران دستور پیگیری را به کارگروه مربوطه ابلاغ کنید."

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اخطار سوم جهت تشکیل این جلسات به زودی برای شهردار تهران ارسال خواهد شد، گفت: سیاست پیش روی شهرداری تهران در مناسب سازی معابر شهری برای معلولان و جانبازان، قابل پذیرش نیست و با اهداف اعلام شده از سوی شورا مغایرت دارد.

حافظی با بیان اینکه تسهیل تردد برای تمامی اقشار جامعه از وظایف مدیریت شهری است، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل تعلل شهرداری تهران، این قشر از جامعه نمی توانند آزادانه در سطح شهر تردد کنند و از حقوق برابر با سایر شهروندان محروم هستند.

۱۳۹۵/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...