نسخه چاپی

علی دایی دفاعش را از برانكو می‌گیرد و كشف منصوریان را به پرسپولیس می‌دهد؟

درحالی‌كه هنوز نیم فصل بازی‌های لیگ برتر نشده ، تقریبا همه تیم‌ها تغییرات اساسی‌شان را برای این پنجره نقل و انتقالات زمستانی مشخص كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ تقریبا از حالا مشخص شده است برانکو به جای کنار گذاشتن خریدهای اوکراینی اش ، خودش را آماده کرده تا دو بازیکن کلیدی فصل قبلش یعنی امید عالی شاه و احمد نوراللهی را در لیست فروش قرار دهد. یعنی در حقیقت به این دو نفر فهمانده که ماندن شان در تیم هم اثری ندارد و فرصت زیادی برای بازی در ترکیب تیم برنده ندارند. برانکو پیشتر گفته می میرد اما به ترکیب تیم برنده دست نمی زند و این فلسفه کاری اوست.این دو نفر اما تنها یارانی نیستند که به چنین باوری در تیم برانکو رسیده اند. محمدامین آرام طبع مدافع بهبهانی پرسپولیس که این فصل از صبای قم به پرسپولیس پیوسته هم دیگر می داند قرار نیست خیلی در این تیم بازی کند و خودش در این باره با برانکو هم سخن گفته است.

آرام طبع با بیان اینکه با توجه به سن و سالش در شرایطی قرار دارد که باید بازی کند و نیمکت نشینی می تواند آینده فوتبالش را به خطر بیاندازد، وضعیت خود را توضیح داد و برانکو به این بازیکن هم گفت به ترکیب تیم برنده اش دست نمی زند.

آرام طبع که فصل قبل یکی از بازیکنان اصلی تیم علی دایی بود و اگر دایی در همان صبا می ماند ، اصلا سر از پرسپولیس در نمی آورد ، حالا دوباره می خواهد در جمع یاران دایی باشد. دایی برای کناره زمینش مشکل دارد و به این بازیکن هم احتیاج دارد. دایی در روزهای اول آمدن آرام طبع به پرسپولیس از این بازیکن تمجید کرده بود.

رفتن آرام طبع به نفت البته یک مجال برای برانکو است تا بعد از دو خرید عالی ابتدای فصلش ، یک ستاره دیگر از نفتی ها جذب کند. برانکو که در نیم فصل اول گولچ را از دست داد و در دفاع وسط با مشکلاتی روبروست ، حالا می خواهد در پستی که نفتی ها در آن تراکم بازیکن دارند ، پدیده تیم فصل قبل منصوریان را جذب کنند. بازیکنی که منصوریان از تیم دانشجویان آورد و در شرایطی که مدافع برزیلی اش آسیب دیده بود ، توانست با استفاده از او تیمش را تکمیل کند. این بازیکن کسی نیست غیر از محمد دانشگر.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...