نسخه چاپی

نصب درهای شیشه ای در مترو طی یك ماه آینده

نایب رئیس كمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شده طی یك ماه آینده درهای شیشه ای در یكی از ایستگاه های مترو شهر تهران نصب شود.

به گزارش نما به نقل از میزان: نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر شده طی یک ماه آینده درهای شیشه ای در یکی از ایستگاه های مترو شهر تهران نصب شود.

اسماعیل دوستی گفت: تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین طبق زمان بندی صورت گرفته در حال انجام است و شهرداری منطقه 11 نظارت کافی بر روند تخریب این اضافه بنا دارد.

وی افزود: مقرر شده طی هفته های آینده، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران بازدیدی از روند تخریب اضافه بنای پاساژ علاءالدین داشته باشند و در کنار آن بررسی اتمام هر چه سریع تر اضافه بنا در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صدور حکم تخریب 3 طبقه از یک بنا در بلوار میرداماد اظهارکرد: حکم تخریب اضافه بنای این ساختمان از سوی دادستانی صادر شده و ما به دنبال آن هستیم که با عملیاتی کردن احکام اینچنینی، جلو تخلف ها در شهر تهران را بگیریم.

دوستی در خصوص آخرین وضعیت نصب درهای شیشه ای (پی اس تی) در برخی از خطوط مترو شهر تهران تصریح کرد: این طرح در کمیسیون عمران شورای شهر تهران مطرح و یک فوریت آن نیز به تصویب رسید اما در صحن علنی شورا به دلیل عدم آمادگی شهرداری تهران و بار مالی برای مدیریت شهری پایتخت، به صورت قطعی تصویب نشد.

وی ادامه داد: به شهرداری تهران پیشنهاد داده شده که ظرف یک ماه آینده در یکی از ایستگاه ها به صورت پایلوت درهای شیشه ای نصب شود تا نحوه اجرا و هزینه های آن رصد و در آینده برای آن تصمیم گیری شود.

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از احتمال اختصاص اعتبارات ویژه در بودجه سال 96 شهرداری برای نصب درهای پی اس تی خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از بررسی ابعاد مختلف نصب درهای پی اس تی در شورای شهر تهران، در صورتی که نیاز باشد در تمام ایستگاه های مترو این درها نصب شود، اعتباراتی را در بودجه سال 96 شهرداری برای این موضوع اختصاص خواهیم داد.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...