نسخه چاپی

پیش‌ بینی كاهش آلودگی هوای تهران

نتایج پیش‌بینی آلودگی هوای تهران نشانگر كاهش غلظت ذرات آلاینده‌ها در روز جاری نسبت به روز گذشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند كاهشی كمابیش تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: نتایج پیش‌بینی آلودگی هوای تهران نشانگر کاهش غلظت ذرات آلاینده‌ها در روز جاری نسبت به روز گذشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند کاهشی کمابیش تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد.

نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد نشانگر تداوم شرایط جوی نسبتا پایدار طی روزجاری (چهارشنبه 24 آذر) بوده و با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر این روز، در برخی ساعات شبانگاه همراه با وزش باد موثر خواهد بود.

همچنین با حاکمیت شرایط جوی ناپایدار در روز پنجشنبه 25 آذر، در برخی ساعات وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. هرچند این شرایط برای روز جمعه 26 آذر پابرجا نبوده و از میزان ناپایداری جوی و سرعت باد در طول این روز کاسته خواهد شد.

علاوه بر این طی روزهای پایانی هفته پارامتر دما روند کاهشی خواهد داشت. نتایج پیش بینی آلودگی هوا نیز نشانگر کاهش غلظت ذرات آلاینده‌ها در روز جاری (چهارشنبه) نسبت به روز گذشته است و پیش‌بینی می‌شود این روند کاهشی تا روز پنجشنبه ادامه داشته باشد.

بر اساس گزارش سایت شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوای 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز در تهران 130 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشته است.

۱۳۹۵/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...