نسخه چاپی

هشدار رئیس سیا در مورد مقابله آمریكا با روسیه

به گزارش نما - ایرنا نوشت: جان برنان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) به دولت واشنگتن درمورد اعمال تاکتیک مقابله به مثل در ارتباط با روسیه به دلیل اتهام دخالت هکری مسکو در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده هشدار داد.

به گزارش روزجمعه خبرگزاری رویترز از واشنگتن، وی گفت: به نظر من نباید به تاکتیک ها و تکنیک هایی رو آوریم که رقبای ما علیه ما به کار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا باید فراموش نکند که برای چه منظوری می جنگد، افزود: ما برای کشورمان، دمکراسی مان، نحوه زندگی مان و تعهد می جنگیم.

برنان مدعی شد: دوز و کلکی که برخی مخالفان و رقبای ما به کار می گیرند، دون شان بزرگ منشی این کشور (آمریکا) است.

مقام های آمریکایی، دولت روسیه را به دخالت هکری درجریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده اند تا گامی درجهت کمک به پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب این کشور برداشته شود. مقام های روسیه این اتهام را رد کرده اند.

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا از آژانس های جاسوسی کشورش خواسته است اتهام مطرح شده علیه روسیه را تا قبل از روی کار آمدن ترامپ مورد بررسی قرار دهند. اوباما همچنین باب اقدام تلافی جویانه را برای آمریکا را باز گذاشته است.

درهمین حال، سناتورهای جمهوری خواه و دمکرات خواستار تشکیل یک هیات ویژه دو حزبی برای تحقیق درمورد حملات سایبری کشورهای خارجی به آمریکا با تمرکز خاص بر روسیه شده اند.

براساس این گزارش، برنان در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شد که به رغم آزادی شرق حلب، پایانی بر خشونت در این منطقه وجود نخواهد داشت.

وی گفت: این روند از منظر من، رهایی از درگیری نیست، زیرا بسیاری از مخالفانی که سعی می کنند کشورشان را برای خاطر خانواده های خود، همسایه شان و کودکانشان آباد کنند، به جنگ ادامه خواهند داد.

۱۳۹۵/۱۰/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...