نسخه چاپی

فركی: سایپا فردا راهی تبریز می‌شود

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واكنش به اعتراض ماشین‌سازی كه اعلام كرده‌اند پنجشنبه به میدان نمی‌روند، گفت: ما فردا به تبریز پرواز می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس: بعد از اینکه دیدار سایپا و ماشین‌سازی روز یکشنبه به دلیل نرسیدن پرواز سایپا به تبریز نرسید کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد این بازی روز پنجشنبه برگزار می‌شود. این در حالی است که مسئولان ماشین‌سازی اعلام کردند سعید فتاحی رئیس مسابقات لیگ به ما تاریخ 20 دی را برای برگزاری این بازی به طور شفاهی اعلام کرده بود و ما روز پنجشنبه مقابل سایپا به میدان نخواهیم رفت.

حسین فرکی سرمربی سایپا در واکنش به این اعتراض باشگاه ماشین‌سازی به خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: بعد از لغو مسابقه ما هم از سازمان لیگ خواستار اعلام تاریخ جدید برای برگزاری این مسابقه بودیم. ما هم مثل ماشین‌سازی بازیکنان را تعطیل کرده بودیم و می‌خواستیم بازیکنان خارجی خود را به مرخصی بفرستیم اما وقتی سازمان لیگ تاریخ پنجشنبه را برای این بازی اعلام کرد برنامه‌هایمان را تغییر دادیم.

وی ادامه داد: ما طبق مقررات و اعلام کتبی سازمان لیگ که تاریخ بازی را پنجشنبه اعلام کرده فردا (سه‌شنبه) به تبریز سفر می‌کنیم تا دوباره دچار مشکل سفر به تبریز نشویم و به موقع در این شهر حاضر باشیم که بازی با ماشین‌سازی را برگزار کنیم.

۱۳۹۵/۱۰/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...