نسخه چاپی

دستگیری باند سرقت مسلحانه از مغازه‌ها

دادستان عمومی و انقلاب تهران، از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه خبر داد.

به گزارش نما, دکتر جعفری دولت‌آبادی با اعلام این که اعضای این باند طی یک هفته هجده سرقت مسلحانه از مغازه‌ها انجام داده‌اند که نه فقره سرقت در روز 22 آذر ارتکاب یافته، در خصوص شگرد سارقان اظهار داشت: اعضای این باند که در قرچک ورامین ساکن بوده‌اند، شب‌ها با همراه داشتن سلاح گرم به شهر تهران وارد شده و به ویژه در ساعات پایانی شب با ورود به مغازه‌ها و صنوف مختلف، مرتکب سرقت می‌شدند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، وی با اشاره به نحوه ارتکاب سرقت‌ها که به نحو مسلحانه و با ایجاد رعب و وحشت میان مردم و مغازه‌دارها و سلب امنیت عموم همراه بوده، اقدام آنان را مصداق محاربه دانست و افزود: در این نوع پرونده‌ها که مشتمل بر جرایم خشن و مهم است، سرعت رسیدگی از اهمیت زیادی برخوردار است و در خصوص این پرونده، سرعت عمل و قاطعیت پلیس و سرپرست دادسرای ویژه سرقت قابل تقدیر است.

دادستان تهران ضمن اعلام کشف چندین سلاح کمری و فشنگ از دستگیرشدگان، از ارجاع این پرونده به شعبه اول بازپرسی دادسرای ویژه سرقت و تفهیم اتهام محاربه به متهمان خبر داد. خبر تکمیلی روز گذشته جداگانه ارسال خواهد شد.

۱۳۹۵/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...