نسخه چاپی

حریق گسترده دو كارگاه در جنوب تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یك كارگاه تولیدی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک کارگاه تولیدی در جنوب تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه حریق در ساعت 5:22 صبح امروز به سامانه 25 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه خودروی فوماتیک، تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در شهرری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حریق در یک سوله تولید پلاستیک به مساحت حدود 500 متر مربع رخ داده و با توجه به وجود مواد اشتغال‌زا در این سوله، شعله‌های آتش به یک کارگاه نساجی در مجاورت آن نیز سرایت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه سوله تولید پلاستیک مملو از تینر و رزین بود، اظهار کرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق در این دو کارگاه را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار و اطفای کامل آن شدند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت، افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و لکه‌گیری به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

۱۳۹۵/۱۰/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...