نسخه چاپی

آغاز گردهمایی بانكداران و متخصصان فناوری اطلاعات در تهران

ششمن همایش سالانه بانكداری الكترونیك با حضور دست اندركاران و متخصصات نظام بانكی و فناوری اطلاعات امروز (دوشنبه) در سالن همایش های برج میلاد آغاز بكار كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و ولی اله سیف رییس کل بانک مرکزی سخنرانان اصلی این همایش هستند.
محور ششمین دوره این همایش «بازآفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین» است و در دو روز برگزاری این گردهمایی آخرین تحولات نظام های پرداخت و دستاوردهای این عرصه مورد بررسی کارشناسان و مسوولان قرار می گیرد.
ابعاد سیاستی و نهادی بانکداری الکترونیک، نقش و جایگاه شبکه بانکی، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، الزامات بین‌المللی و مدل‌های نوظهور این عرصه، جایگاه بانک مرکزی، نظام اطلاعاتی بانک‌ها، قوانین و مقررات مورد نیاز، بازمهندسی نظام پرداخت و بانکداری الکترونیک کشور و استانداردسازی فرآیندهای بانکی از دیگر محورهایی است که شرکت کنندگان بحث و بررسی می کنند.
در حاشیه این همایش جشنواره مرحوم نوربخش برای معرفی و تجلیل از بهترین خدمات بانکداری الکترونیک در بین بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات برگزار می شود.
برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای بانک ها و شرکت های فعال در حوزه پرداخت های دیجیتال و نیز برگزاری نخستین جشنواره تصویرسازی بانکداری الکترونیک از دیگر برنامه های جنبی ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک است.
این همایش عصر فردا (سه شنبه) با ارایه گزارش جمع بندی و قرائت بیانیه پایانی به کار خود خاتمه می دهد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...