نسخه چاپی

حماس: اسرائیل راهی جز پذیرش شروط مقاومت ندارد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام كرد كه دولت صهیونیستی در ماجرای نظامیان اسیر خود راهی جز پذیرش شروط مقاومت ندارد و تصمیمات انتقام‌جویانه كابینه امنیتی "اقدامی وحشیانه" است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا؛ حازم قاسم، سخنگوی حماس طی بیانیه‌ای در واکنش به تصمیمات کابینه امنیتی در ماجرای نظامیان اسیر صهیونیستی خاطر نشان کرد که تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، رفتاری "انتقام جویانه" و مبتنی بر اعمال "وحشیانه" است که گروه‌های قانون شکن انجام می‌دهند.

وی افزود، این اقدامات رژیم صهیونیستی هیچ فایده‌ای در بر نخواهد داشت و باعث شکسته شدن اراده مقاومت یا ملت فلسطین نخواهد شد.

قاسم اعلام نمود که تجربه‌های قبلی این مساله را ثابت کرده و دولت صهیونیستی در ماجرای نظامیان اسیر مقاومت در نوار غزه، راهی جز پذیرش شروط مقاومت ندارد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه روز یکشنبه راه‌های بازگرداندن اجساد نظامیان ارتش صهیونیستی را که به ادعای این رژیم در جریان جنگ ۵۱ روزه غزه کشته شده‌اند، مورد بررسی قرار داد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در همین راستا تصمیم گرفت که این پرونده را بر اساس توافقات صورت گرفته در زمینه اعمال فشار علیه حماس و بدون تحویل اجساد شهدای حماس پیش ببرد.

کابینه رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت اجساد آن دسته از شهدای وابسته به جنبش حماس را که در جریان عملیات‌های مقاومتی به شهادت رسیده‌اند، تحویل ندهد.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...