نسخه چاپی

برای دریافت وام نوسازی تاكسی ها سریعتر اقدام كنید

مظفر گفت: بنابراین از آنجاییكه اسفند ماه بسیاری از بانك وام پرداخت نمی كنند تنها ٤٥ روز دیگر فرصت برای دریافت وام از بانك ها برای صاحبان تاكسی های فرسوده باقی مانده است.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، میثم مظفر با تشریح وضعیت نوسازی خودروها گفت: هیات وزیران در آذرماه برای کاهش آلودگی هوای تهران مصوبه ای را تصویب کرد که در یکی از بندهای آن صرف نظر کردن از برخی شروط در پرداخت وام نوسازی ناوگان حمل ونقل درون شهری در آن ذکر شده بود.

وی افزود:بانک ها باید در پرداخت وام نوسازی حمل ونقل عمومی موضوع چک برگشتی یا داشتن معوقات بانک ها را در نظر نگیرند این درحالی است که این مصوبه هنوز به بانک ها ابلاغ نشده و بسیاری از رانندگان تاکسی به دلیل همبن مشکل نتوانسته اند وام نوسازی را دریافت کنند.

مظفر با اشاره به اتمام فرصت دریافت وام نوسازی و ذکر این نکته که تنها ٤٥ روز دیگر تا پایان سال برای دریافت وام باقی مانده است و قرارداد وام تاکسی ها با بانک ها پایان سال ٩٥ اعتبار دارد، گفت: بنابراین از آنجاییکه اسفند ماه بسیاری از بانک وام پرداخت نمی کنند تنها ٤٥ روز دیگر فرصت برای دریافت وام از بانک ها برای صاحبان تاکسی های فرسوده باقی مانده است.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از خردادماه تاکنون ٩٨٠٠ تاکسی نوسازی شده و به زودی تعداد تاکسی های نوسازی شده به ۱۰ هزار عدد در شهر تهران خواهد رسید.

مظفر با تشریح فرایند نوسازی تاکسی های فرسوده ادامه داد:با شروع فرایند نوسازی تاکسی ها ۱۰ هزار خودروی فرسوده که بالای ده سال از عمر آنان سپری شده است نوسازی شده که ٤٠٠٠ خودروی فرسوده پیکان نیز نوسازی شده و تنها ١٣٠٠ دستگاه باقی مانده اند که از سال ٩٦ از تردد آن ها جلوگیری می شود.

مظفر افزود: از ابتدای طرح نوسازی مصوب دولت از بهمن سال ٩٤ تلاش شد ٩٠ هزار تاکسی فرسوده در کل کشور نوسازی شود که که ٦٣هزار تاکسی در کل کشور ثبت نام کردند که ١٦ هزار تاکسی متعلق به شهر تهران بوده است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...