نسخه چاپی

رحمانی فضلی و آخوندی در مجلس تذكر گرفتند

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأكید بر ضرورت توجه بیشتر به زلزله‌زدگان میامی گفت: وزرای كشور و راه و شهرسازی در نشست نوبت عصر دیروز مجلس تذكر گرفتند.

به گزارش نما به نقل از شریان نیوز،نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به زلزله‌زدگان میامی گفت: وزرای کشور و راه و شهرسازی در نشست نوبت عصر دیروز مجلس تذکر گرفتند.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با تسنیم در شاهرود اظهار داشت: در زلزله روزهای اخیر شهرستان میامی، به حدود 900 خانه مسکونی در این شهرستان آسیب‌رسیده است.

وی با اشاره به دو تذکر جداگانه‌ای که به رحمانی فضلی و آخوندی در این زمینه داده است عنوان کرد: در نشست علنی نوبت عصر مجلس شورای اسلامی در روز قبل، تذکرات جداگانه‌ای به وزرای کشور و راه و شهرسازی داده‌ام.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز باید مسئولان به فکر زلزله‌زدگان شهرستان میامی با توجه به برودت شدید هوا در این منطقه باشند بیان کرد: در این تذکرها نیز با اشاره به سرمای شدید زمستان و مشکلات عدیده اهالی، تسریع در پرداخت کمک‌های بلاعوض به زلزله‌زدگان و نیز تسریع در تعیین تکلیف مالکیت عرصه‌های منازل خسارت‌دیده بخش کالپوش شهرستان میامی به‌ویژه روستای نردین را خواستار شده‌ام.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه مردم زلزله‌زده نردین میامی نیاز به رسیدگی بیشتری دارند گفت: در حد توان سعی دارم تا از اختیارات قانونی خود برای رسیدگی بیشتر به این مردم قانع حوزه انتخابیه میامی و شاهرود استفاده کنم.

در ساعت 26 دقیقه بامداد روز هشتم دی‌ماه امسال، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.9 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روستای نردین از توابع حسین‌آباد کالپوش در شهرستان میامی را لرزاند.

در پی وقوع این زمین‌لرزه مردم منطقه کالپوش میامی شب را تا صبح و در سرمای آن ایام در معابر و بیرون از خانه‌ها سر کردند.

این زمین‌لرزه به حدود 900 منزل مسکونی منطقه خسارت زده است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...