نسخه چاپی

نتانیاهو از عفو قاتل صهیونیستی حمایت كرد

به گزارش نما - ایرنا نوشت: بنیامین نتانیاهو در واکنش به محکومیت یک سرباز صهیونیستی که مارس گذشته یک فلسطینی زخمی را با شلیک گلوله کشت و در دادگاه صهیونیستی به قتل غیرعمد محکوم شد، از عفو وی حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: 'امروز روز سخت و دردناکی اولا و قبل از هرچیزی برای الیؤور آزاریا، خانواده اش، نظامیان و مردم اسرائیل بود و من از عفو الیؤور حمایت می کنم و باید بگوییم که این دادگاه از اساس فاسد است'.

پیش تر 'آویدگور لیبرمن' وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصمیم دادگاه را سخت عنوان کرده و از عفو این سرباز صهیونیستی حمایت کرده بود.
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطینی نیز با انتشار بیانیه ای دادگاه این نظامی صهیونیستی را فرمایشی خواند و صهیونیست ها را متهم به ناچیز شمردن حجم جنایت هایی کرد که این رژیم علیه فلسطینیان مرتکب می شود.

شهروندان فلسطینی به منظور مقابله با یورش های مکرر شهرک نشینان صهیونیست به «مسجد الاقصی» به شیوه های مختلف سعی می کنند، مانع اقدامات تخریبی صهیونیست ها شوند که در این راه در برخی اوقات به ناچار با نظامیان این رژیم درگیر و دست به عملیات شهادت طلبانه می زنند.

این درحالی است که از آغاز انتفاضه سوم فلسطین در مهرماه 94 تاکنون بیش از 240 فلسطینی در درگیری با صهیونیست ها کشته شدند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...