نسخه چاپی

تخریب نهاد مقدس قوه قضائیه خسارت جبران ناپذیری به دنبال دارد

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: خسارت به راه انداختن سناریوی دشمن مبنی بر تخریب نهاد مقدسی همچون قوه قضائیه كه مورد اعتماد ملت است و باید در آن عدالت برقرار باشد جبران ناپذیر است بنابراین همه باید هوشیار باشند كه در پازل دشمن بازی نكنند.

به گزارش نما؛ سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به توئیت اخیر مسعود بهنود تحلیلگر شبکه خبری بی بی سی، مبنی براینکه انتخابات آینده باید به چالشی علیه قوه قضائیه تبدیل شود، اظهار داشت: شکی نیست که دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی در پی ایجاد فتنه بوده و می خواهند پای آن را به انتخابات آتی باز کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین قوای سه گانه و نیروهای انقلابی، در داخل افزود: کار رسانه های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون بی بی سی، صدای آمریکا و صدای صهیونیست ها اختلاف افکنی میان قوای سه گانه در کشور است. می خواهند شخصیت های انقلابی را مورد اتهام قرار دهند. تیر آنها نهادها و ارکان اساسی و مهم انقلاب همچون قوه قضائیه، سپاه پاسداران، بسیج، مرجعیت و... که همواره د رمقابل فتنه و توطئه های دشمن می ایستند را نشانه گرفته است.

نقوی حسینی با بیان اینکه در دشمنی دشمنان انقلاب شکی نیست، تصریح کرد: در داخل باید نیروهای انقلابی از این توطئه ها مراقبت کنند تا عامل بازی میدانی دشمنان نشوند. باید حواسشان باشد که بازیگر پازلی که به دست امریکا و انگلیس علیه ملت ما در حال ساخت است نشوند.

نماینده مردم ورامین در مجلس در پایان با تاکیدبر لزوم هوشیاری نیروهای انقلابی در داخل نسبت به تحرکات دشمن علیه ملت ایران،خاطرنشان کرد: خسارت به راه انداختن سناریوی دشمن مبنی بر تخریب نهاد مقدسی همچون قوه قضائیه که مورد اعتماد ملت است و باید در آن عدالت برقرار باشد جبران ناپذیر است بنابراین همه باید هوشیار باشند که در پازل دشمن بازی نکنند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...