نسخه چاپی

راهكار جدید برای گرفتن پول فوتبال از صدا و سیما

معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با حمایت دولت و مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه كشور، از درآمد حاصل از تبلیغات مسابقات ورزشی پخش شده از صدا و سیما، ورزش نیز سهیم خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از کاپ، امیر رضا خادم با اشاره به نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، 18 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، درجریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در خصوص تخصیص سهم ورزش از رویدادهای ورزشی، در نهایت مقرر شد بر اساس تفاهم بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما، درآمدهای تبلیغاتی بین این دو دستگاه تقسیم شود.
وی ادامه داد: با این مصوبه و پس از تایید، تا پایان سال اول برنامه ششم توسعه، ان شاءالله ورزش از درآمدهای تبلیغاتی حین، قبل و بعد از مسابقات ورزشی برخوردار خواهد شد.
خادم تصریح کرد: امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بند ۳ ماده ۱۰۷ برنامه ششم توسعه به رای گذاشته شد و دولت مکلف شد تا پایان سال اول اجرای برنامه ششم توسعه با مشارکت سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان تسهیلات قانونی لازم در خصوص نحوه تقسیم درآمدهای تبلیغاتی ناشی از پخش مسابقات ورزشی را پیش بینی کند.

۱۳۹۵/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...