نسخه چاپی

فروشگاه‌های آنلاین چگونه توسعه یافتند؟

فروش اینترنتی هم اكنون بخش عمده ای از فروش كالا را به خود اختصاص داده است .

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین،يك كارشناس حوزه تجارت الكترونيك با بيان اينكه فروش اینترنتی هم اکنون بخش عمده ای از فروش كالا را به خود اختصاص داده است گفت: در سال های اخیر کسب و کارهاي اینترنتي در كشور رشد خوبي داشته و روزانه هزاران نفر بدون متحمل شدن هزينه رفت و آمد و حضور در ترافيك كالاهاي مورد نياز خود را تامين مي كنند.

مهدي عادلي با بيان اينكه یکی از مزایای مهم خرید اینترنتی قدرت بالای انتخاب در میان طیف گسترده ای از کالاهاست افزود: خریداران به جای آنکه محدود به چند خرده فروشی شوند می توانند كالاهاي متنوع و متعددي را از فروشگاه های اينترنتي تهيه كنند.

وي با بيان اينكه این ویژگی می تواند پیداکردن کالاهای نایاب و غیرمعمول را ساده تر كند تصريح كرد: اين سيستم فروش، رقابت بین فروشندگان کالاهای استاندارد با قيمت مناسب افزایش می دهد چرا كه خریداران مي توانند از بين تنوع كالاها بهترين را از لحاظ كيفيت و قيمت انتخاب كنند.

مدير عامل یک فروشگاه اینترنتی ادامه داد: فروش اینترنتي به خریداران این امکان را می دهد که براحتی چندين کالا را در کنار هم مقایسه کنند و حتی در صفحه مانیتور خود به طور همزمان به چند کالا در کنار فهرستی از مشخصات هرکدام نگاه کنند. این کار بسیار ساده تر از آن است که مشخصات یک کالا را هنگام خرید کالای دیگر به خاطر داشته باشیم.

وي با بيان اينكه فروشگاه های اینترنتی می تواند به خریداران اطلاعات ارزشمندی درباره کیفیت کالا یا خدمات مشتریان ارائه دهد گفت: روزانه میلیون ها نفر در دنيا خرید آنلاین انجام می دهند که از طریق تبلیغات اینترنتی به آن می رسند، این عملکرد ساده تر از آن است که برای جستجوی کالا بدنبال فروشگاهی خاص در مکان جغرافیایی خاص باشند.

عادلي افزود: با توجه به اینکه فروشگاههای آنلاین هزینه های سربار نیروهای مازاد و فضا را ندارند، می توانند قيمت کالا را نسبت به فروشگاههای فیزیکی پایین تر عرضه نمایند.همچنین از سوی دیگر خریداران هزینه های مازاد رفت و آمد را نداشته و در وقت آنها نیز صرفه جویی می شود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...