نسخه چاپی

صعود چهار تیم به پلی‌آف لیگ دسته یك والیبال

پس از برگزاری هفته یازدهم لیگ دسته یك والیبال، صعود تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، فرش محتشم كاشان، رعد پدافتد اصفهان و لاستیك بارز كرمان به مرحله پلی آف قطعی شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، هفته چهارم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ دسته یک والیبال با هفت دیدار در شهرهای مهاباد، قم، آمل، ارومیه، ورامین، سیرجان و تهران پیگیری شد.

در گروه یک این رقابت ها و در شهر مهاباد، مقاومت فرمانداری این شهر میزبان عقاب تهران بود و میهمان خود را سه بر صفر شکست داد تا به هفتمین برد خود دست یابد. این دیدار ۹۹ دقیقه طول کشید و یک هزار تماشاگر داشت.

تیم کریمه قم که بدون برد در انتهای جدول این گروه قرار داشت، این هفته میزبان اتحاد جوان همدان بود و به رغم میزبانی سه بر صفر مغلوب میهمان خود شد. این دیدار ۸۷ دقیقه طول کشید و ۲۰۰ تماشاگر داشت.

تیم های کاله جوان و عقاب سبلان در سومین دیدار هفته یازدهم لیگ دسته یک در آمل به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سنگین سه بر دو به سود کاله جوان به پایان رسید.

کاله با کسب پنجمین برد خود هنوز به صعود امیدوار است و عقاب سبلان با پذیرش این شکست، دیگر امیدی به صعود نخواهد داشت. مسابقه امروز دو تیم ۱۴۰ دقیقه طول کشید و ۱۵۰۰ تماشاگر داشت.

شهرداری جوان ارومیه تیم بدون شکست این رقابت ها در هفته یازدهم میزبان سپهر الکتریک قزوین بود و سه بر دو به پیروزی رسید تا با کسب یازدهمین برد، همچنان بدون شکست باقی بماند.

این مسابقه دو ساعت و ۲۵ دقیقه طول کشید و یک هزار و ۳۰۰ تماشاگر داشت.

تیم شهرداری جوان ارومیه که صدرنشین این گروه است، قبلا صعودش قطعی شده بود و سه تیم عقاب سبلان، عقاب تهران و کریمه قم دیگر امیدی به صعود ندارند و چهار تیم باقی مانده برای سه سهمیه در سه هفته آینده تلاش خواهند کرد.

جدول گروه یک لیگ دسته یک در پایان هفته یازدهم به شرح زیر است:
۱- شهرداری جوان ارومیه ۱۱ برد و ۳۱ امتیاز
۲- سپهر الکتریک قزوین ۸ برد و ۲۲ امتیاز
۳- اتحاد جوان همدان ۷ برد و ۲۳ امتیاز
۴- مقاومت فرمانداری مهاباد ۷ برد و ۲۱ امتیاز
۵- کاله جوان ۵ برد و ۱۱ امتیاز
۶- عقاب سبلان ۳ برد و ۱۰ امتیاز
۷- عقاب تهران ۳ برد و ۹ امتیاز
۸- کریمه قم بدون برد و دو امتیاز

در گروه دوم لیگ دسته یک و در هفته یازدهم، تیم های بختیاری ورامین و لاستیک بارز کرمان در ورامین به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر صفر در دیداری ۷۵ دقیقه ای مغلوب میهمان خود شد تا مجوز صعود نماینده کرمان به مرحله پلی آف صادر شود.

تیم بختیاری ورامین در این مسابقه به دلیل محرومیت تماشاگرانش را همراه نداشت.

گل گهر سیرجان در هشتاد و ششمین مسابقه لیگ دسته یک میزبان رعد پدافند اصفهان بود و سه بر یک مغلوب این تیم شد. رعد پدافند اصفهان نیز با کسب هشتمین برد خود که در دیداری ۱۰۹ دقیقه ای به دست آمد، صعودش به مرحله بعدی قطعی شد.

در آخرین دیدار هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک تیم های ملوان تهران و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان در تهران به مصاف یکدیگر رفتند و ملوان سه بر دو مغلوب شد.

ملوان تهران با پذیرش این شکست که ۲۰۰ تماشاگر داشت و در مدت ۱۳۰ دقیقه پیگیری شد، امیدش برای صعود به مرحله پلی آف بسیار کمرنگ شد.

تیم فرش محتشم کاشان صدرنشین این گروه که صعودش قبلا مسجل شده بود، در هفته یازدهم لیگ دسته یک استراحت داشت تیم های گل گهر سیرجان و بختیاری ورامین نیز امیدی به صعود ندارند.

جدول گروه دوم لیگ دسته یک به شرح زیر است:
۱- فرش محتشم کاشان ۹ برد و ۲۶ امتیاز
۲- رعد پدافند اصفهان ۸ برد و ۲۲ امتیاز
۳- لاستیک بارز کرمان ۸ برد و ۲۱ امتیاز
۴- شهرداری بجنورد ۵ برد و ۱۶ امتیاز (این تیم از رقابت ها حذف شده است)
۵- نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان ۵ برد و ۱۶ امتیاز
۶- ملوان تهران ۳ برد و ۱۰ امتیاز
۷- گل گهر سیرجان ۲ برد و ۸ امتیاز
۸- بختیاری ورامین بدون برد و یک امتیاز

۱۳۹۵/۱۰/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...