نسخه چاپی

حكم قصاص برای زن خیانتكاری كه شوهرش را خفه كرد

به گزارش نما - ایران نوشت:27 خردادماه سال 88 و به دنبال اعلام مرگ مرموز مرد 32 ساله‌ای به نام «سعید» در خانه‌اش واقع در ورامین در دستور کار پلیس و بازپرس جنایی قرار گرفت.



مهسا همسر 28 ساله قربانی در بازجویی‌ها به کارآگاهان جنایی گفت شوهرش به خاطر مشکلاتی که داشته خودکشی کرده است.
به دنبال این اظهارات و همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این باره ادامه داشت تا اینکه هشت ماه بعد برادر سعید که به طور اتفاقی گوشی تلفن همراه زن برادرش مهسا را پیدا کرده بود سرنخ کشف جنایت را به مأموران داد. او در گوشی تلفن، پیامک‌هایی را یافت که نشان می‌داد این زن با مرد بیگانه‌ای رابطه پنهانی دارد. وقتی گوشی تلفن همراه مهسا برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفت این زن با مشاهده مدارک پلیسی ناچار لب به اعتراف گشود و راز کشتن شوهرش را فاش کرد.
او به کارآگاهان گفت: روز حادثه با همسرم درگیر شدیم و من به خاطر عصبانیت شدید او را با روسری خفه کردم. مهسا درباره رابطه نامشروع‌اش هم گفت به صورت اتفاقی شماره تماس یکی از خواستگاران قدیمی خواهر کوچک‌تر از خودم را پیدا کرده بودم. در ادامه تماس‌های مکرر با مرد جوان احساس کردم به او علاقه‌مند شده‌ام اما شوهرم مانعی بر سر راه خوشبختی ماه بود. به‌همین خاطر او را کشتم. در حالی که هیچ وقت فکر نمی‌کردم راز جنایت فاش شود.

پس از اعتراف‌های تکان‌دهنده زن جوان وی در چندین مرحله تحت محاکمه قرار گرفت و سرانجام روز گذشته از سوی قضات شعبه دوم دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

در پایان جلسه زن جنایتکار به اتهام قتل همسرش به قصاص و همچنین به اتهام رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق محکوم شد. همچنین مرد غریبه نیز به 15 ضربه شلاق محکوم شد.

۱۳۹۵/۱۰/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...