نسخه چاپی

سردار سلیمانی یك خانواده شهید را غافلگیر كرد

سردار سلیمانی با حضور در منزل شهید حسین رضایی با خانواده این شهید والامقام گفت و گو كرد و دو انگشتر به فرزندان ایشان هدیه داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: سردار سلیمانی با حضور در منزل شهید حسین رضایی با خانواده این شهید والامقام گفت و گو کرد و دو انگشتر به فرزندان ایشان هدیه داد.

سردار قاسم سلیمانی با خانواده سردار شهید حسین رضایی از شهدای مدافع حرم استان اصفهان و معروف به "ابوحامد" دیدار کرد.

در این دیدار سرزده که روز پنجشنبه بیست‌وسوم دی‌ماه برگزار شد سردار قاسم سلیمانی در جمع خانواده سردار شهید حسین رضایی حاضر شد و با همسر و فرزندان این شهید به گفت‌وگو پرداخت.

زهرا حاج کاظم همسر سردار شهید حسین رضایی این دیدار را کاملا اتفاقی و بدون هیچ اطلاع قبلی عنوان کرد و اظهار داشت: حضور سردار سلیمانی در منزل شهید رضایی آنقدر اتفاقی بود که ما غافلگیر شدیم و لحظاتی در شوک این حضور بودیم.

وی در مورد اهم صحبت‌های سردار سلیمانی با خانواده شهید رضایی گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مطرح شده سردار سلیمانی توجه به موضوع تحصیل فرزندانم بود چرا که به عقیده ایشان در حال حاضر جوانان باید سنگر علم و دانش را رها نکنند.

همسر شهید رضایی در ادامه گفت: در این دیدار از سردار سوال کردم چقدر با همسرم آشنایی داشتید و ایشان در جواب گفتند که سردار رضایی جزو رزمندگانی بود که در سوریه علاقه زیادی به او داشتم و باعث افتخار شخص من بود.

وی افزود: در این دیدار از سردار سلیمانی خواستم که اجازه دهند پسر بزرگم علی هم به سوریه برود ولی ایشان گفتند که انشالله فرزندان‌‎تان جور دیگری راه پدرشان را ادامه دهند برای شما هم همین همسر شهید بودن کافی است.

همسر سردار شهید حسین رضایی افزود: سردار سلیمانی در این دیدار ضمن تشکر از زنان شهدای مدافع حرم که نقش مهمی در زنده نگه داشتن نام همسران خود دارند فرمودند زنانی مثل شما نمونه‌اند چرا که ادامه دهنده راه شهدای خود بوده و راه آنها را زنده نگه می‌دارند.

وی ضمن ابلاغ سلام و تقدیر و تشکر خانواده شهید رضایی از سردار سلیمانی به خاطر حضور گرم شان که مرهمی بر دل زخم دیده شان بود گفت: حضور ایشان افتخاری برای من و فرزندانم بود افتخاری که هیچگاه از ذهن ما پاک نخواهد شد سردار دل خانواده یک شهید را شاد کرد.

وی با بیان اینکه حضور سردار سلیمانی در منزل شهید رضایی از گمنامی او کم کرد تصریح کرد: همسرم یکی از افتخارات زندگی من است او همیشه برای خانواده ما نمونه بود.

علی رضایی فرزند شهید حسین رضایی نیز به توصیه‌های سردار سلیمانی به شخص خود اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی زمانی که متوجه شدند من درس طلبگی می‌خوانم به من گفتند شما باید راه پدر را ادامه دهید اما نمی‌خواهد به سوریه بروید شما همین جا باشید و خودتان را برای پاسخگویی به سوالات و شبهات مردم آماده کنید.

وی ادامه داد: پدرم قبل از شهادت انگشتری را از سردار سلیمانی هدیه گرفته بودند که بعد از رفتن‌شان این انگشتر در دست برادرم بود اما روز گذشته وقتی سردار این انگشتر را در دست علی دیدند شناختند و گفتند این همان انگشتری است که من به پدرتان هدیه دادم.

وی با بیان این که پدرم در سوریه به "ابوحامد" معروف بود گفت: بار اولی که سردار سلیمانی را دیدم از من سوال کردند شما فرزند کدام شهید مدافع حرم هستید. به محض این که گفتم شهید حسین رضایی نگذاشتند حرفم تمام شود و ادامه دادند پس شما همان پسر ابوحامد خودمان هستید.

حضور سردار سلیمانی در منزل شهید حسین رضایی در حالی خاتمه یافت که ایشان بعد از گفت‌وگو با خانواده این شهید والامقام دو انگشتر به فرزندان شهید رضایی هدیه داد.

سردار شهید حسین رضایی چهاردهم بهمن ماه سال 94 در سوریه و در حال دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.

۱۳۹۵/۱۰/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...