نسخه چاپی

روسیه: سازمان ملل همچنان از كمك به مردم حلب خودداری می كند

به گزارش نما - ایرنا نوشت: روسیه اعلام کرد: ادامه خودداری سازمان ملل و دیگر سازمان های بین المللی از کمک رسانی به ساکنان حلب که به تازگی بخش های شرقی این شهر از وجود تروریست ها پاکسازی شده، پذیرفتنی نیست.





به گزارش ایرنا، ایگور کوناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه با انتقاد از خودداری سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل و تشکیلات تابعه آن از کمک به حلب گفت: خودداری از ارسال کمک های انسانی بر اوضاع زندگی ساکنان شهر آزاد شده از اشغال گروههای تروریستی و حنگجو تاثیر منفی می گذارد.
خبرگزاری اینترفاکس روز شنبه به نقل از این مقام روسی نوشت: چنین به نظر می رسد که سازمان های بین المللی دست اندرکار کمک رسانی از جمله سازمان ملل که پیشتر برای ارسال کمک های انسانی به حلب تلاش می کردند، پس از پاکسازی شهر از وجود تروریست ها و جنگجویان، دیگر تمایل خود را برای امدادرسانی از دست داده اند.
وی ادامه داد: یک ماه از آزادی حلب می گذرد، اما هیچگونه کمک واقعی از طرف سازمان های بین المللی به ساکنان این شهر انجام نمی گیرد، ولی با این وجود زندگی عادی در حال بازگشت است.
مقام روس خاطرنشان کرد: ساکنان حلب با ریسک به زندگی عادی در شهر خود بازمی گردند و خانه های ویران شده را از وجود مین ها پاکسازی می کنند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه پیشتر نیز گفته بود: سازمان ملل در یک رویکرد تاسف بار به مردم نواحی آزاد شده از سلطه تروریست ها در شرق حلب هیچ کمکی نمی کند، ولی مدعی ارسال کمک های انسانی می شود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...