نسخه چاپی

اگر شرایط مواد مخدر در كشور وخیم‌تر شود، حكومت نظامی اعلام می‌كنم

رئیس جمهور فیلیپین درست یك ماه پس از اینكه اعمال حكومت نظامی در كشور را مزخرف خوانده بود روز شنبه اظهار كرد كه اگر شرایط مواد مخدر در فیلیپین وخیم تر شود بی‌شك حكومت نظامی اعلام خواهد كرد.

به گزارش نما، میزان به نقل از رویترز، رئیس‌جمهور فیلیپین گفت که اگر مشکل مواد مخدر دراین کشور وخیم‌تر شود، حکومت نظامی اعلام خواهد کرد.

«رودریگو دوترته» با تأکید بر اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند که مانع من شود تصریح کرد: اگر بخواهم و شرایط مواد مخدر نیز وخیم‌تر شود، بی‌شک حکومت نظامی اعلام می کنم.

درست یک ماه پیش از این «دوترته» در پاسخ به اینکه آیا قصد دارد حکومت نظامی در فیلیپین اجرا کند گفته بود که مزخرف است، ما پیش از این در کشور حکومت نظامی داشته‌ایم، چه اتقاقی افتاد؟ آیاد موجب بهبود زندگی ما شد؟

رئیس جمهور فیلیپین از نیمه‌های سال گذشته که به قدرت رسید جنگ تمام عیاری را علیه دلالان و قاچاقچیان مواد مخد و افراد معتاد آغاز کرد.

بنا به گزارش «رویترز»،دولت فیلیپین از ماه جولای سال گذشته تاکنون نزدیک به 6 هزار نفر در برنامه مبارزه با مواد مخدر کشته و بیش از یک میلیون نفر از قاچاقچیان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر بازداشت شده‌اند.

۱۳۹۵/۱۰/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...