نسخه چاپی

واكنش ها به اعدام سه جوان بحرینی

در ادامه واكنش ها به اعدام سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه، كمیسیون حقوق بشر اسلامی، انصار الله یمن و دولت عراق این جنایت را محكوم كردند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، اسلامی اقدام رژیم آل خلیفه را در اعدام جوانان بحرینی به شدت محکوم و تصریح کرد: رژیم بحرین با این عمل نشان داد برای تامین منافع برخی دولتهای غربی و رژیم صهیونیستی حتی از کشتن مردم خود ابا ندارد.

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما در لندن گفت: تاریخ نشان داده هرگاه رژیم های ظالم به این درجه از ظلم رسیدند مرگ آنان نیز نزدیک شده است.

مسعود شجره افزود: رژیم آل خلیفه با به شهادت رساندن غنچه های قیام انسانی بحرین نشان داد چه میزان از موازین حقوق بشری و مردم سالاری دور شده است. وی افرادی را که حاضرند برای آزادی و استقلال ملت و اعتلای حق جان خود را فدا کنند مایه افتخار همه آزادیخواهان و عدالت طلبان دانست.
رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی با اشاره به حمایتهای برخی دولتهای غربی از رژیم های سرکوبگر از جمله در بحرین و نیز مواضع بی رمق نهادهای بین المللی در قبال جنایات چنین رژیمهایی گفت: رفتارهای دوگانه غرب در مواجهه با مسائل حقوق بشر و دموکراسی با هیچ منطقی قابل توجیه نیست.
وی تصریح کرد: مردم بحرین با اینکه سالهاست زیر سایه ستم رژیم حاکم قرار دارند اما مظلومانه و بصورت مسالمت آمیز بر حقوق طبیعی خود پا فشاری می کنند اما رژیم بحرین با وحشیانه ترین شیوه ها به سرکوب و اعدام آنان مبادرت می کند.
رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی افزود: امروز رژیم بحرین یاد آور رژیم شاه در ایران است که با حمایت غرب به ویژه آمریکا هرگونه فریاد آزادی خواهی را سرکوب می کرد.
در همین حال شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد اقدام دولت بحرین در اعدام فعالان بحرینی جنایتی هولناک است.
وزارت خارجه عراق نیز اعلام کرد اقدام مقامات بحرینی در اعدام سه جوان بحرینی نقض آشکار حقوق بشر محسوب می شود.

۱۳۹۵/۱۰/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...