نسخه چاپی

ادای احترام ولایتی به شهدای آتش‌ نشان

رییس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت تعدادی از عزیزان ایثارگر و فداكار آتش‌نشان در حادثه پلاسكو را تسلیت گفت و با ادای احترام به آن‌ها تاكید كرد: یاد عزیزان ایثارگر و شهید این حادثه برای همیشه زنده خواهد بود .

به گزارش نما به نقل از ایسنا: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت تعدادی از عزیزان ایثارگر و فداکار آتش‌نشان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت و با ادای احترام به آن‌ها تاکید کرد: یاد عزیزان ایثارگر و شهید این حادثه برای همیشه زنده خواهد بود .

متن پیام علی‌اکبر ولایتی به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"ومن احیاها فکانما احیا الناس جمیعا”

آتش‌نشانان عزیز که همیشه نام آنان با فداکاری و ایثار عجین بوده و هست بار دیگر در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران نام خود را به بزرگی و عظمت ثبت نمودند و یاد شهدای حادثه دلخراش آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکوی تهران برای همیشه زنده خواهد بود.

بی‌تردید نمی‌توان بزرگی و عظمت انسان‌های شریفی که جان خود را برای احیا و نجات دیگر انسان‌ها به خطر می اندازند توصیف نمود، انسان های فداکاری که مخلصانه و ایثارگرانه با علم و آگاهی به خطرات، در این مسیر گام نهادند و چون همیشه در کنار مردم شریف ایران و این بار در حادثه پلاسکو ، حضور یافتند و تعدادی از این عزیزان نیز به شهادت رسیدند.

دلاور مردانی که برای خاموش نمودن آتش و نجات جان انسان ها عاشقانه و با گذر از خود برای نجات انسان های گرفتار به آتش زدند و خود خاموش شدند هر چند که ایثارگری آنان زنده خواهد ماند.

این ضایعه تاسف بار را به همه آتش نشانان و نیروهای امدادی کشور و خانواده های داغدار ایشان و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، برای شهدای حادثه درجات عالی و برای خانواده های داغدار صبر آرزومندم.

۱۳۹۵/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...