نسخه چاپی

سپرده‌گذاران موسسه«میزان» منتظر باشند

مدیركل دفتر هماهنگی امور اقتصادی خراسان رضوی در خصوص انتقاد مردم از تأخیر در پرداخت سپرده‌های بیش از ۱۰۰ میلیون تومان میزان توسط بانك صادرات اظهار داشت: برای اینكه مابقی سپرده‌های مؤسسه منحله میزان پرداخت شود، توافق اولیه با بانك صادرات منعقد شده است.

به گزارش نما؛ علی رسولیان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین افزود:طبق این توافق باید یک دارایی شناسایی شده، منتقل شود که تقریباً آماده است و کار کارشناسی آن انجام شده و فقط یک دستورعمل بانک مرکزی مبنی بر ذخیره‌گیری آن باقی مانده است و آن اینکه این ذخیره‌گیری دارایی با چه درصدی باید انجام شود و کاهش یابد تا سپس دارایی منتقل شود.

وی اضافه کرد: تصور بر این است که بزودی این دارایی منتقل خواهد شد و سپس از محل آن می‌توان سپرده‌های میزان را پرداخت کرد.

وی درباره زمان پرداخت سپرده‌های باقی مانده میزان از محل دارایی یاد شده، خاطرنشان کرد: نمی‌توان در این خصوص زمان مشخصی را قول داد با این توضیح که استان به تنهایی تصمیم‌گیر نیست و مشکل در مجموعه عواملی است که دست به دست هم می‌دهند تا تأخیر در پرداخت‌ها و قول و وعده داده شده رخ دهد؛ از جمله ممکن است در انتقال دارایی مشکلی به وجود آید و یا در بانک مرکزی ممکن است گاهی مسأله و مشکلی پیش آید و یا کار کارشناسی زمان بر باشد. بنابراین اجازه دهید زمان مشخصی اعلام نشود تا بدقول نشویم.

رسولیان گفت: با این حال خواست استان، تسریع در زمان پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران میزان توسط بانک صادرات است.

وی درباره خروجی این میزان دارایی یادآورشد: اگر این دارایی منتقل شود، خروجی آن به حدی است که می‌توان از محل آن نه تنها پول سپرده‌گذاران بالای ۱۰۰ میلیون تومان بلکه تمام مطالبات سپرده گذاران مؤسسه منحله میزان را پرداخت کرد.

وی درباره شمار سپرده‌گذاران با طلب بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از میزان تصریح کرد: در مجموع شمار سپرده‌گذاران باقی مانده مؤسسه مالی و اعتباری منحله میزان ۳ هزار و ۸۰۰ نفر است.

۱۳۹۵/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...