نسخه چاپی

مدیران كاسپین برای توقف واریز 1500 میلیارد تومان به سپرده‌گذاران شكایت نكرده‌اند

روابط عمومی مؤسسه كاسپین اعلام كرد: شكایت برای توقف واریز مبلغ 1500 میلیاردی بانك مركزی به سپرده‌گذاران هیچ ارتباطی به موسسه اعتباری كاسپین و مدیران آن ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی مؤسسه اعتباری کاسپین نسبت به اظهارات سیدابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی درباره محتوای جلسه اخیر فراکسیون امید با موضوع بررسی مشکلات سپرده‌های مردم در این مؤسسه جوابیه‌ای صادر کرد.

متن جوابیه روابط عمومی مؤسسه کاسپین به این شرح است:

با اشاره به خبر «شکایت رؤسای کاسپین برای توقف واریز مبلغ 1500 میلیاردی بانک مرکزی به سپرده‌گذاران» به نقل از جناب آقای موسوی بیوکی نماینده محترم مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، که در تاریخ 4/ 7/ 1396 در خروجی‌های آن خبرگزاری قرار گرفت، به اطلاع می‌رساند:

شکایت مورد اشاره هیچ ارتباطی به موسسه اعتباری کاسپین و مدیران آن ندارد و این موسسه خبر منتسب به مدیران خود را تکذیب می‌کند.

خاطرنشان می‌شود موسسه اعتباری کاسپین ضمن تکذیب شکایت بابت دریافت خط اعتباری و تسهیم آن بین سپرده‌گذاران تا مبلغ دو میلیارد ریال از اختصاص خط اعتباری دیگر از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی استقبال کرده و آمادگی دارد به محض اعطای این اعتبارات و رفع مسدودی حساب‌ها، مطابق روال سابق از طریق جدول زمان‌بندی مشخص به پرداخت سپرده‌های مشتریان محترم تعاونی‌های منحله هشتگانه اقدام نماید.

موجب امتنان خواهد بود، مقرر فرمایید توضیحات فوق جهت تنویر افکار مخاطبان محترم آن خبرگزاری، بویژه سپرده‌گذاران محترم موسسه اعتباری کاسپین، به نحو مطلوب منتشر شود.

۱۳۹۶/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...