نسخه چاپی

جزئیات دیدار امیرعبداللهیان با رئیس مجلس لبنان

رئیس مجلس لبنان در دیدار دستیار ویژه رئیس مجلس كشورمان در امور بین‌الملل نقش سازنده و پیشتاز تهران در مبارزه با تروریسم در منطقه را ستود.

به گزارش نما به نقل از نامه نیوز، در این دیدار طرفین به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین پارلمانی پرداختند.

رئیس مجلس لبنان با اشاره به تأثیر تحولات سوریه امنیت و ثبات لبنان بر ضرورت تمرکز همه طرف‌ها بر راه‌حل سیاسی تأکید کرد.

وی افزود: مذاکرات آستانه قزاقستان برای کمک به حل سیاسی بحران سوریه را حائز اهمیت خواند.

همچنین طرفین در این دیدار ضمن مروری بر آخرین تحولات فلسطین بر ضرورت توجه جدی جهان اسلام بر موضوع فلسطین و قدس تأکید کردند.

امیرعبداللهیان ضمن قدردانی از تلاش‌های نبیه بری در تکمیل روند سیاسی و تبریک انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور لبنان گفت: اطمینان داریم با این انتخاب همه لبنانی‌ها وارد مرحله نوینی از ثبات سیاسی،‌ امنیتی و اقتصادی خواهند شد.

دستیار ویژه رئیس‌ مجلس کشورمان در امور بین‌الملل اظهار داشت: ما امنیت لبنان را امنیت جمهوری اسلامی ایران و منطقه می‌دانیم و معتقدیم ثبات و امنیت لبنان به نفع همه طرف‌های داخلی و منطقه‌ای است.

وی نقش تمامی گروه‌های لبنانی را در حفظ وحدت ملی و ثبات سیاسی کشور و در مبارزه با تروریسم تکفیری ستود و آمادگی تهران را برای توسعه همه‌جانبه روابط و همکاری‌ها و تحکیم روابط پارلمانی اعلام داشت.

۱۳۹۵/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...