نسخه چاپی

تسلیت مقام های ارمنستان برای شهدای آتش نشان

شماری از مقام های ارمنستانی و دیپلمات های خارجی با حضور در سفارت ایران در شهر ایروان ضمن اعلام تسلیت شهادت ماموران آتش نشانی، یادداشت یادبود قهرمانان وطن را در دفتر ویژه ثبت كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، رئیس کمیته درآمد دولت و رئیس بازرسی کشور ارمنستان و همچنین سفیر لهستان در ایروان با حضور در سفارت جمهوری اسلامی نسبت به بروز واقعه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو و ویرانی آن ابراز تاسف کرده و شهادت آتش نشانان را تسلیت گفتند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان روز چهارشنبه در این باره گزارش داد: همچنین شمار دیگری از مقام های ارمنستانی و دیپلمات ها دیروز یادداشت های تسلیت خود را در دفتر یادبود ثبت کردند.
روز شنبه نیز سرژ سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان در پیامی به حسن روحانی همتای خود، شهادت شماری از آتش نشانان ایرانی در آتش سوزی و ویرانی برج پلاسکو در تهران را تسلیت گفت.
در این پیام که در اختیار دفتر ایرنا در مسکو قرار گرفت، آمده است: حادثه آتش سوزی یک ساختمان در ایران و پیامدهای آن سبب اندوه شد.
سرکیسیان در پیام خود افزوده است: با خانواده قربانیان و ملت ایران برای یادبود آتش نشانانی که جان خود را در راه انجام وظیفه هدیه کردند، ابراز همدردی می کنم.
آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو که سوم بهمن رخ داد و موجب شهادت چند مامور آتش نشان و قربانی شدن چند شهروند شد، بازتاب گسترده جهانی یافت و شمار زیادی از سران و مقام های بلندپایه کشورهای مختلف به مقام های جمهوری اسلامی تسلیت گفتند.

۱۳۹۵/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...