نسخه چاپی

زنان سرپرست خانوار در تهران برای اشتغال به شهرداری مراجعه كنند

مشاور شهردار منطقه ۱۰تهران در امور بانوان از ایجاد فرصت‌های مناسب شغلی برای بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، همواره بحث اشتغال و کمک به کارآفرینی زنان سرپرست خانوار یکی از مشکلات اصلی این بخش از جامعه است که دستگاه های مختلف برای حضور در این بخش اعلام آمادگی کرده اند. از جمله شهرداری تهران اعلام کرده است که مجموعه های شهربانو برای اشتغالزایی مناسب در این مجموعه ها، فعال هستند.
در این رابطه زهرا خوش برش مشاور شهرداری منطقه 10 تهران با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در زمینه حمایت از کارآفرینان گفت: در راستای ایجاد زمینه و شرایط مناسب اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار طی جلسه هم اندیشی که با احمدی زاده مشاور امور زنان سازمان میراث فرهنگی در جهت ایجاد هم افزایی و تعامل بین بخشی برگزارشد؛ مقرر شد در راستای ایجاد اشتغال برای بانوانی که در زمینه های هنری و صنایع دستی ایران از قبیل سوزن دوزی، معرق، خاتم کاری و ... مهارت دارند شرایط مناسب و زمینه هایی فراهم شود تا آنان بتوانند با توسعه کارآفرینی نسبت به آموزش و اشتغال تعدادی از بانوان سرپرست خانوار اقدام کنند.
او ایجاد فرصت های شغلی برای بانوان سرپرست خانوار را گامی مهم برای خود کفایی، جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی و فقر مالی عنوان کرد و گفت: منطقه با برنامه ریزی در خصوص ایجاد فضا برای برگزاری کلاس های آموزشی و زمینه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و خانواده های نیازمندان و فروش محصولات آنان در فضاهایی تحت اختیار شهرداری از جمله مجموعه شهربانو اقدام کند.

۱۳۹۵/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...