نسخه چاپی

فروزنده: نباید در بررسی حادثه پلاسكو رفتار سیاسی داشت

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینكه در بررسی حادثه پلاسكو نباید رفتار سیاسی و انتخاباتی داشت، گفت: دولت كلید انتخابات را زده و عناصر مؤثر در دولت بجای رفع مشكلات مردم به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

به گزارش نما، لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، در رابطه با تشکیل کمیته بررسی حادثه پلاسکو توسط روحانی، گفت: ما احساس می‌کنیم دولت کلید انتخابات را زده و متأسفانه عناصر مؤثر در دولت که باید برای رفع مشکلات مردم و کشور تلاش کنند به دنبال فعالیت‌های انتخاباتی هستند.

وی به برخورد انتخاباتی برخی گروه‌ها با حادثه پلاسکو اشاره کرد و تأکید کرد: بعد از حادثه پلاسکو عده‌ای فقط سعی کردند افرادی را متهم کنند و دیدیم که برای تخریب چهره برخی از افراد تلاش‌هایی صورت گرفت.

فروزنده گفت: به اعتقاد ما در شرایطی که مردم تحت فشار هستند و با مشکلات اقتصادی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، دولت باید به مشکلات مردم برسد و وضع اقتصادی را ساماندهی کند.

وی گفت: به اعتقاد ما اگر دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش کند در رابطه با انتخابات هم به نفع خود عمل کرده است ولی اگر کار را جدی گیرد و رفع مشکلات مردم را پیگیری کند مسلماً هم به ضرر کشور است و هم در انتخابات نمره منفی خواهد گرفت.

این استاد دانشگاه یادآور شد: به اعتقاد ما آقای رئیس‌جمهور در این فرصت باقی مانده باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و از وزرا هم بخواهد برای مشکلات مردم تلاش کنند.

وی افزود: راه حل رفع مشکلات هم این است که بنشیند و ببینند با توجه به توانمندی‌های داخلی چگونه می‌توان مشکلات را حل کرد. اینکه شعار بدهند و مخالفین را متهم کنند مسئله‌ای را حل نمی‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: مردم امروز واقعیت مشکلات را احساس می‌کنند و واقعیت این است که ما درگیر رکود، بیکاری و مشکلات اقتصادی هستیم و انتظار این است که مشکلات حل شود.

فروزنده خاطرنشان کرد: اینکه علت پیش آمدن حادثه پلاسکو مشخص شود، خوب است ولی باید در این کار رفتار سیاسی و انتخاباتی نباشد و قرار نباشد انتقام انتخاباتی گرفته شود.

وی گفت: همه ما از حادثه پلاسکو ناراحت هستیم و می‌خواهیم عامل این حادثه مشخص شود ولی بهتر است دستگاه‌های مربوط چه در دولت و چه در شهرداری، هماهنگ کار کنند که دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم، این مسئله، یک مسئله حرفه‌ای است نه سیاسی و نباید به ماجرای پلاسکو نگاه سیاسی داشته باشیم.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس افزود: امیدواریم این هیأتی که رئیس جمهور تشکیل داده به این سمت برود که مشکلات و ایرادات ساختمان‌ها مانند پلاسکو را شناسایی کرده و حل کنند.

وی در خاتمه با اشاره به اقدامات ضد ایرانی اخیر رئیس‌جمهور آمریکا هم گفت: اقدامات اخیر ترامپ، این پیام را داشت که نباید به آمریکا اعتماد کنیم و بهتر است دولتمردان به مسائل اقتصادی مردم و به توانمندی‌های داخلی توجه کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...