نسخه چاپی

فوت راننده ۲۳ساله خودروی ۲۰۶ پس از واژگونی

عکس خبري -فوت راننده ??ساله خودروي ??? پس از واژگوني

اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از حادثه واژگونی سواری ۲۰۶ پس از برخورد با پژو ۴۰۵ و فوت راننده ۲۳ ساله و مصدوم شدن سرنشین آن در ساعت ۰۱:۰۰ دقیقه بامداد امروز خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ علی همه خانی به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت : مقارن ساعت ۰۱:۰۰ دقیقه بامداد امروز در مسیر بلوار دستواره میدان مادر یکدستگاه سواری پژو۲۰۶ که در این مسیر در حال حرکت بوده بشدت با سواری پژو ۴۰۵ تصادف می نماید .

فوت راننده ۲۳ ساله ۲۰۶ پس از واژگونی خودرو در بلوار دستواره

به گزارش ، وی گفت : پس از این برخورد شدید سواری ۲۰۶ واژگون گردیده و راننده آن که فردی مذکر و حدودا ۲۳ ساله بوده به علت شدت جراحات وارده در محل تصادف فوت و سرنشین آن مصدوم می گردد که با حضور عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید .

سرهنگ همه خانی افزود : بلافاصله پس از این حادثه تیم های منطقه ۲۰ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند و مشخص گردید عدم توانایی راننده ۲۰۶ در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت باعث این حادثه شده است .

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب توصیه نمود: رانندگان حین تردد از سرعت و سبقت جدا خودداری نموده و تمام حواس و تمرکز خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه رفتاری که باعث حواس پرتی آنان از رانندگی شود جدا خودداری نمایند تا شاهد این اتفاقات ناگئار در سطح شهر نباشیم .
منبع:رکنا

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...