نسخه چاپی

دعوت بسیج از مردم برای شركت در تشییع شهدای آتش‌نشان

سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای شركت در مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان دعوت بعمل آورد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سازمان بسیج سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع شهدای آتش نشان دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انقلاب شکوهمند اسلامی همواره در مواقع و مواقف گوناگون در سیر صعودی خویش برای نیل به اهداف عالیه و قله های کمال بشریت، مدیون و مرهون ایثارهای درخشان و فداکاری‌های بی نظیر ملّت بوده که در تمامی میادین و عرصه‌های مورد نیاز به شایستگی تمام، ظهور و بروز یافته است.

اگر چه اوج جهاد و ایثارِ مردمان خوب این سرزمین در دفاع مقدس تبلور عینی پیدا کرده است، لیکن با الگو گیری از آن تجربه بی بدیل، خدمت به خلق و جان فشانی در این مسیر الهی، محدود به زمان و مکان نگردیده و جای جای این نظام آسمانی، سرشار از شوق و عشق آحاد امّت برای اعتلای ایران اسلامی است.

بی شک در این صحیفه ی قطورِ ایثار و از خود گذشتگی، برگ زرین و مانای آتش نشانان غیور و شجاع در سراسر مرز پر گهرمان و در اتفاقات و حوادث گوناگون، ستودنی بوده و هست که مدال پر افتخار مجاهدات اخیر این عزیزان در حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت غرور آفرین جمعی از آتش نشانان سعید و عزیز، گویای این عزت مداری و مبیّن عینی و عملی روح شهادت طلبی و روحیه بسیجی آنان می‌باشد.

آتش نشانان مومنی که مصداق « مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا » گردیده و شهدای بزرگوارشان نیز که در زمره لشگریان مخلص خدا در تشکل مقدس بسیج بوده اند تجسم حقیقی « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ » اند که باید خطاب به ایثارگران و شهیدان آتش نشان عرضه داشت « طوبی لهم و حسن مآب ».

سازمان بسیج مستضعفین در آغازین روزهای دهه مبارک فجر که یادآور بزرگترین و جاودان ترین انقلاب مقدس بشری به رهبری امام جمارانیان و حضور بصیرانه امت ولایت مدار می‌باشد؛ ضمن قدردانی بی شائبه از کلیه خادمان امت در خدمت رسانی خالصانه به مردم در این حادثه دلخراش؛ شهادت جمعی از دلاور مردان آتش نشان و در گذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان را به محضر نورانی امام خامنه‌ای عزیز (دامت برکاته)، عموم مردم انقلابی، همکاران و همسنگران عزیز آتش نشانی و به ویژه خانواده‌های شریف شهدا بزرگوارمان تبریک و تسلیت گفته و از آحاد امت بسیجی ایران سرافراز، برای حضور پرشکوه در مراسم تشییع شهدا آتش نشان دعوت می‌کند. باشد که در یوم القیامه شفاعت مان کنند.

وعده ما: دوشنبه 11 بهمن ماه 1395 ساعت8:30 صبح مصلّی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه

سازمان بسیج مستضعفین

۱۳۹۵/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...