نسخه چاپی

كسبه پلاسكو وام ۳۰۰ میلیون تومانی می‌گیرند

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفت: پرداخت وام ۳۰۰ میلیون تومانی به كسبه پلاسكو در هفته آتی پس از اسكان كسبه پلاسكو در مجتمع تجاری نور تهران آغاز می شود.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران مجتبی درودیان نقوسیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان وپیراهن فروشان از آغاز مقدماتِ استقرار کسبه آسیب دیده پلاسکو در مجتمع تجاری نور خبر داد و اظهار کرد: موضوع استقرار کسبه پلاسکو در مجتمع نور به آنها ابلاغ شده و طی یکی دو روز آینده صاحبان واحدهای آسیب دیده پلاسکو در این مجتمع مستقر می شوند و کار خود را از سَر می گیرند.

وی در خصوص انتشار گمانه زنی هایی مبنی بر استقرار بخشی از کسبه پلاسکو در مجتمع دیگری غیر از نور اظهار داشت: مجتمع نور ظرفیت و گنجایش لازم را برای استقرار تمام کسبه پلاسکو دارد و تا این لحظه قرار بر این شده که تمام کسبه پلاسکو در مجتمع نور مستقر شوند ضمن آنکه کارگران پلاسکو نیز همراه با کسبه به این مجتمع نقل مکان خواهند داشت.

رئیس اتحادیه اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با بیان اینکه کسبه پلاسکو از بابت استقرار در مجتمع تجاری نور اظهار رضایت دارند، این نکته را مورد اشاره قرار داد که بنیاد مستضعفان به مدت سه ماه اجاره ی استقرار کسبه پلاسکو در مجتمع نور را پرداخت کرده است.

وی همچنین در مورد رفع مشکل نقدینگی کسبه پلاسکو نیز تصریح کرد: طبق مصوبه هیات دولت، پرداخت وام به کسبه پلاسکو با یک سال تنفس و تا میزان 300 میلیون تومان ظرف یک هفته پس از استقرار و اسکان پلاسکویی ها صورت می گیرد و با تزریق نقدینگی به کسبه مشکل نقدینگی آنها رفع خواهد شد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...