نسخه چاپی

سردار اشتری در همدان: پلیس از نگاه مردم در بین ۲۰ سازمان، رتبه ۴ را كسب كرد

فرمانده نیروی انتظامی كشور گفت: طبق نظرسنجی های صورت گرفته اعتماد مردم به پلیس چهار درصد رشد داشته است و ناجا از منظر اعتماد عمومی از بین 20 سازمان، رتبه چهارم را كسب كرده است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین از همدان ؛ سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در همدان، پلیس را سازمانی انسان محور برشمرد و گفت: بالاترین سرمایه ناجا کارکنان آن هستند و تکریم آنان در اولویت کاری ناجا است.

وی که در جمع کارکنان انتظامی استان همدان سخن می گفت، افزود: آمار تخلف در این نیرو در سالجاری 18 درصد کاهش داشته است.

سردار اشتری یادآور شد: فرماندهان و مدیران باید علاوه بر هدایت کارکنان نظارت کافی بر عملکرد آن ها داشته باشند تا شاهد تخلفی در این نیرو نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همانگونه که با مردم خوب برخورد می شود با کارکنان زیر مجموعه نیز باید مناسب رفتار شود.


وی با ذکر اهمیت خوشایند سازی فضای کلانتری ها گفت: باید به سوی کیفی سازی و خوشایند سازی در یگان ها پیش رفت تا شاهد ارتقاء منزلت اجتماعی پلیس در جامعه باشیم.

فرمانده ارشد پلیس کشور تاکید کرد: با توجه به اهمیت آموزش، یک پلیس حرفه ای نیازمند تمرین و آموزش است و باید با جدی گرفتن برنامه های آموزشی در سطوح مختلف در ماموریت ها موفق شد.

سردار اشتری اضافه کرد: خدمات و ماموریت های پلیس از نیازهای اساسی و اولیه مردم است و موجب ارتقای امنیت در جامعه می شود.

وی با بیان بخشی از منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با ناجا افزود: همانگونه که ایشان فرمودند ناجا بایستی مقتدر باشد و این اقتدار باید همراه با رافت و عدالت باشد تا موجب رضایت مندی مردم شود.


سردار اشتری در دیدار با خانواده معظم شهدا این نیرو در استان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی و ولایت دو نعمت بزرگی هستند که خداوند نصیب ملت ایران کرده است.

وی که در سومین یادواره 328 شهید فرماندهی انتظامی همدان و گرامیداشت یاد و خاطره 12 شهید مدافع حرم این استان سخن می گفت خاطرنشان کرد: امنیت امروز، مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدا در دفاع مقدس و عرصه تامین نظم و امنیت است.

سردار اشتری افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری یکی از نعمت های بزرگ الهی در ایران، امنیت و یکی از ارکان اصلی تامین امنیت نیروی انتظامی است.

وی با اعلام اینکه شهدا مایه افتخار کشور هستند، تصریح کرد: شهیدی که برای امنیت مردم جان خود را فدا کرده همان اجر و پاداش شهیدان مدافع حرم را دارد.

فرمانده ناجا یادآوری کرد: نیروی انتظامی بیش از 12 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده که اکنون وظیفه ما پاسداری از خون شهدا است.

سردار اشتری با ذکر ایثارگری های شهدای مدافع حرم گفت: سردار سرلشگر شهید حسین همدانی یکی از فرماندهان شجاع، دلاور و با ایمان سپاه اسلام و افتخاری برای ایران، مسلمانان و تمامی آزادیخواهان دنیا بود.

وی افزود: این شهید والا مقام به علت داشتن صفات بارزی همچون اخلاص، عشق به خدمت و ولایتمداری الگو و اسوه نسل جدید و تمامی خادمان نظام بوده و این صفات موجب شد مورد توجه مردم و مقام معظم رهبری قرار گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی با ذکر اینکه شهدای مدافع حرم هر کدام یک سردار سپاه بودند اظهار کرد: مرزهای ایران با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و استقرار مرزبانان ناجا در مرزها از امنیت خوبی برخوردار است و امنیت این مناطق با دلاوری های رزمندگان سپاه و ارتش تامین می شود.

سردار اشتری اضافه کرد: امروز استقلال، اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی را مرهون تلاش های ایثارگران هستیم و ما باید ضمن قدردانی از تلاش های شهدا و خانواده هایشان راه آنان را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است، استان همدان بیش از هشت هزار شهید تقدیم ایران و انقلاب اسلامی کرده است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...