نسخه چاپی

گازگرفتگی و مسمومیت 14 دانش آموز در مشهد

مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: 14 دانش آموز بر اثر گاز گرفتگی و مسمومیت با منواكسیدكربن روز دوشنبه در این بیمارستان بستری شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیر روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: 14 دانش آموز بر اثر گاز گرفتگی و مسمومیت با منواکسیدکربن روز دوشنبه در این بیمارستان بستری شدند.

علی باغستانی افزود: هم اکنون حال عمومی همه این دانش آموزان مطلوب است و در چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص می شوند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد نیز در خصوص این حادثه گفت: حادثه مسمومیت دانش آموزان در مدرسه ای پسرانه در خیابان دانش مشهد حوالی سرای بلور ساعتی قبل به سازمان اعلام شد.

مهدی رضایی افزود :در این حادثه 14 دانش آموز به احتمال گازگرفتگی و مسمومیت با گاز منواکسید کربن به بیمارستان منتقل شده بودند.

وی با با بیان اینکه این عملیات قبل از ظهر دوشنبه پایان یافت، اظهار کرد : کارشناسان سازمان بررسی های لازم در محیط برای مشخص شدن علت این مسمومیت را انجام دادند.

وی گفت : در زمان حضور ماموران آتش نشانی و بررسی های میدانی هیچ آثاری از انتشار گاز منواکسید کربن در محل وجود داشت و بخاری نیز ایمن بود.

محمد امیری نژاد مسئول پیشگیری سازمان آتش نشانی مشهد اول مهر ماه سال جاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود، کمتر از 15 درصد مدارس مشهد دارای تاییدیه ایمنی هستند.

حدود 60 درصد جمعیت دانش آموزی یک میلیون و 200 هزار نفری خراسان رضوی در مشهد تحصیل می کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...