نسخه چاپی

ارسال پیامك‌ حذف یارانه به زودی

به گزارش نما - تسنیم نوشت: مطابق اظهارات مدیرکل رفاه و تأمین اجتماعی از همین روزها پیامک های حذف یارانه برای سرپرستان خانوار ارسال می شود و به نظر می رسد، از اسفند ماه تعدادی از خانوارها مشمول دریافت یارانه نقدی نشوند.

اول بهمن ماه بود که احد رستمی، مدیرکل رفاه و تامین اجتماعی وزارت رفاه خبر از ارسال پیامک حذف یارانه تا 20 روز بعد را داد و گفت:پس از ارسال پیامک و بررسی مراحل حذف آغاز می شود.

مطابق اظهارات این مدیر کل، از همین روزها پیامک های ارسال حذف یارانه برای سرپرست خانوار ارسال و به احتمال زیاد از ماه آینده تعدادی از خانوارها از لیست دریافت یارانه حذف خواهند شد.

احدرستمی،مدیرکل رفاه و تامین اجتماعی وزارت رفاه با بیان اینکه برنامه ای داریم تا یارانه به نیازمندان پرداخت شود افزود: این وزارتخانه در نظر دارد تأمین اجتماعی چند لایه را برای آحاد جامعه در نظر بگیرد. در این زمینه یارانه خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی، خانوارهای دارای مستمری پایین و خانوارهایی که فرد شاغل در این خانواده ها وجود ندارد یا درآمد خانوار بسیار پایین است، افزایش پیدا می کند و تحت پوشش درمان رایگان قرار خواهند گرفت.

همچنین اعلام شد، آن دسته از سرپرستان خانواری که پیامک حذف یارانه را دریافت می کنند باید برای اعتراض خود به سامانه هدفندی یارانه ها مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند.

نتایج بررسی اعتراض آنها طی 45 روز از طریق تماس به اطلاع سرپرستان خانوار خواهد رسید. گروه‌هایی که پیامک حذف یارانه را دریافت می کنند، باید مستندات و مدارک لازم خود را برای اثبات نیازمندی خود برای دریافت یارانه را اعلام کنند. مستندات باید به گونه ای باشد که ثابت کند در آینده با توجه به دارایی‌ها و میزان درآمد آنها به یارانه نقدی نیاز دارند.

سایت yaraneh10.ir سامانه هدفندی یارانه ها است که معترضان به حذف یارانه باید به مراجعه به این سامانه و ارائه مستندات درخواست بررسی مجدد درباره یارانه نقدی را مطرح کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...